Endymion du verkar ju ha en stor grupp Victoria ciklider, jag har malwi men har en art av viktoria ciklid, Haplochromis thick skin, dessa går just nu i ett halpis, aulonocara akvarium. Jag undrar om det inte är bättre att ha dessa i min mbuna burk. Dom verkar ha otroligt kort stubin om du förstår vad jag menar... Jag har aldrig haft viktoria ciklider så ville bara få lite råd....Är föresesten den art som jag har en bråkstake bland viktoriaciklider eller finns det mkt tuffare?
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
[QUOTE=deelay;715883]Jo nu börjar man väl närma sig något... en del fix kvar med stenar o ljus.
Fint Nicklas! Du får visa mig stället i skärgården där du plockar dina stenar så får du följa med och fiska Gös med migKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Den där kan man verkligen kalla för ghost, jäkla vad vit han såg ut.Kommentar
-
Endymion du verkar ju ha en stor grupp Victoria ciklider, jag har malwi men har en art av viktoria ciklid, Haplochromis thick skin, dessa går just nu i ett halpis, aulonocara akvarium. Jag undrar om det inte är bättre att ha dessa i min mbuna burk. Dom verkar ha otroligt kort stubin om du förstår vad jag menar... Jag har aldrig haft viktoria ciklider så ville bara få lite råd....Är föresesten den art som jag har en bråkstake bland viktoriaciklider eller finns det mkt tuffare?Kommentar
-
en som färgar på rätt så bra
och avslutar med en lithobates som börjar få sin blåa färg.
har inte behandlat dom endast förminskat dom, och tagna med blixt ovanfrån.Kommentar
-
Robbe
f5.6 ISO100 extern blixt som stog på 1/2(tror det är styrkan)... ska läsa på lite om hur den funkar så man kan jobba med den lite bättre.Kommentar
-
Jo lite vit är han.... knäppte bara av ett par skott med nya blixten, va ju tvungen o kolla, får fixa innställngarna varteftersom. Det blir lätt fel nu när man har blixt och ny monitor.
Robbe
f5.6 ISO100 extern blixt som stog på 1/2(tror det är styrkan)... ska läsa på lite om hur den funkar så man kan jobba med den lite bättre.Patrick ErikssonKommentar
-
Ok misstänkte det, odlar du mycket bb? har du problem med könsfördelning på dina yngel?Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar