Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Blueartic, tackar, kul att dom behagar. Den fisken ger rysningar även på mig =)
Efter första dygnet i mängden hemma börjar vissa av dom färga... det verkar som att blandningen av fisken kommer att fungera.
Aulonocara sp. "stuartgranti maleri" Chidunga
Placidochromis phenochilus Mdoka
Protomelas taeniolatus NamalenjeSenast redigerad av deelay; 31 December 2007, 02:49.Kommentar
-
Blueartic, tackar, kul att dom behagar. Den fisken ger rysningar även på mig =)
Efter första dygnet i mängden hemma börjar vissa av dom färga... det verkar som att blandningen av fisken kommer att fungera.
Aulonocara sp. "stuartgranti maleri" Chidunga
Placidochromis phenochilus Mdoka
Protomelas taeniolatus NamalenjeMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Måste säga att dina bilder är alldeles tokbra deelay...men det som imponerar mest på mig är de oerhört vackra fiskar du har. Alla verkar vara i toppskick och av toppkvalitet.Kommentar
-
jo, en ny kull! Den förra blev av någon oförklarig anledning uppäten. Endast några få klarade sig och går kvar tillsammans med sina "småsyskon"mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Gott slut och gott nytt 2008!!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Schyssta firrar Pieter
En hälsning från DJ Ghost, bättre med lite vitt i burken än inget vitt för man blir så purken =)Senast redigerad av deelay; 31 December 2007, 19:30.Kommentar
-
Kommentar
-
mvh Wilhelm
-
Fiskarna verkar fungera bra tillsammans utan någon stackare som verkar känna sig överkörd av dom andra än så länge.Kommentar
-
Här kommer en bild på en stor rackare med ett namn jag inte kommer ihåg. Stora va dom iaf.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar