Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Det där med färg på nosen beror ju på vad man har för rör och vilken vinkel fisken hade mot ljuset när kortet togs osv, många parametrar spelar in. Sedan så är det enklare om man kör rätt vitbalans redan när man tar kortet så slipper man krångliga bieffekter senare.Kommentar
-
okidoki, ska kolla vitbalansen!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Det är inte helt olikt vuxenteckningen på Synodontis eupterus http://www.planetcatfish.com/catelog...p?image_id=155
men det är lite svårt att avgöra. Fisken på planetcatfish är dessutom smal och din är välgödd.Kommentar
-
Jag tror också på Synodontis Eupterus!!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
Ny leksak
Skaffade en 400d för några dagar sedan. Här kommer två trevande försök... Bilderna är tagna med kitoptiken.Kommentar
-
-
Här kommer en till. L. Kungwensis, honaKommentar
-
Kommentar
-
Det är inte helt olikt vuxenteckningen på Synodontis eupterus http://www.planetcatfish.com/catelog...p?image_id=155
men det är lite svårt att avgöra. Fisken på planetcatfish är dessutom smal och din är välgödd.
Så det är nog denna. Tack alla!mvh Wilhelm
-
Då kontrar jag med en vuxen Marlieriihona och en söt prinsessa!mvh Wilhelm
-
Ok Här en bild av en av mina killis Hmm tänk om man kunde hitta det gröna färgen som denna har i fenorna hos någon ciklid.Kommentar
-
Kommentar
-
Några till
Brevispar
Nigripinnis mod. yngre
Dito äldreKommentar
Kommentar