Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tack för alla kommentarer
Jag har egen brunn med bra vatten om man har rätt fisk, PH 8.8.Patrick ErikssonKommentar
-
Kommentar
-
-
Tack för alla kommentarer
Utbudet är nog överlag ungefär lika (förutom när det gäller Viktoria ciklider, dom är väldigt ovanliga) och priserna varierar mycket. Dom större kedjebutikerna som har stort utbud är nästan dubbelt så dyra som dom mindre enskilda butikerna... så ibland blir det billigare att beställa med flyg.
Jag har egen brunn med bra vatten om man har rätt fisk, PH 8.8.Kommentar
-
Kommentar
-
Detta skall föreställs Fryeri Gohst, jag tror han har Sverige sympatier inför EM i sommar...Tycker endå han ser cool ut. (ursäkta rörig bild)Kommentar
-
Jag har köpt en liten grupp viktoria ciklider, kan lägga ut en bild snart, de på afären visste inte vad dessa heter, du verkar kunna en del om victoria ciklider, detta blir 10 000kr fråganKommentar
-
Min hygrophila polysperma (tror jag att det är) har verkligen kommit upp sig, bokstavligt talat eftersom den växer mycket mer ovanför vattnet än under numera. Ursäkta den dåliga kvaliten på bilderna. Som jag brukar säga, jag är en usel fotograf.
Korten är tagna mitt under vattenbyte därför är vattennivån lite låg.
Vänstra delen av burken, det syns ganska bra vilken del av blomman som ska vara under respektive över ytan.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Man kan faktiskt skönja lite utav elprylarna som är nästan helt överväxta nu. Jag måste nog klippa fram dem innan det händer en olycka.Kommentar
-
-
Även svärdsplantorna har tagit sig riktigt bra! PMDD is the shit!
Önskar att jag kunde lägga upp en bild på när det var nyplanterat men dom ligger på gamla datorn som tyvärr är kaputt för tillfället. :-/Kommentar
-
Kommentar