Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Jaha, nu har jag behörighet att posta bilder. Det är väl lika bra att ösa på. Här är några bilder på en VF Lithochromis rufus.Patrick ErikssonKommentar
-
3000 liter med Tropheus
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus Moorii Kapampa
-
Kommentar
-
patrickeriksson
Fina bilder, dom 2 översta(den översta garanterat) tycker jag dock är alldeles för mörka, kanske borde ljusas upp ett snäpp.
Är det ok om jag lägger upp en version av hur jag menar?Kommentar
-
Visst får du det. Jag vill gärna ha kritik! Dom två första var tagna utan blixt i ISO 800 med bara ett lysrör. Jag lät dom vara som dom var eftersom det blev litet grynigt i högre upplösningar. Den sista är också tagen utan blixt men det var efter att jag stoppat i ett till lysrör.Patrick ErikssonKommentar
-
patrickeriksson
det kan ju bero på olika skärmar med... min är iof inte kalibrerad men men. Det va en del blåstick med som jag tonade ner lite.
Johan F
Vilken snygg grön färg den visar i den vinkeln... ser strålande bra ut.Senast redigerad av deelay; 08 December 2007, 22:45.Kommentar
-
Den sista av de fyra bilderna tycker jag är toppen!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Tackar, Jo de skiftar en hel del i färgen beroende på vinkeln och humör.3000 liter med Tropheus
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus Moorii Kapampa
-
Mamma Scalar vaktar sina nya superyngel.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Den är inte helt utfärgad !? Jösses,den lär bli bra den!! Min erfarenhet är att det vimlar av "halvt utfärgade" Lithobates fast de ÄR utfärgade..."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kommentar
-
Nej, men det är ett superfint F1 par, som efter tjogtals misslyckanden numera vårdar sina yngel tills jag plockar ur dem ur akvariet.mvh Wilhelm
Kommentar