Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt) -
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Skickar några bilder ur mina kar - usel kvalité, men man kan ändå se vad det är för sorter. Vill bara dela med mig...
1. Min P. Nyererei "Ruti island" hane nummer 2 i rang tillsammans med Algätaren (latin?) som vuxit ur sonens akvarium.
2. P. Nyererei - kungen i karet.
3. S. Casiarius - en blivande kung i ett annat kar
Håll till godo!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Det kan det säkert vara - du kan säga nästan vad som helst till mig om just den...jag har verkligen ingenaning. Men jag tycker nånstans att han är lite charmig och har inte hjärta att ge bort han eller ännu värr...och nånstans ska han ju bo.
En liten undran till er angående mina P. Nyererei som är köpta som "Ruti island" - ibland tycker jag att det verkar stämma, men av och till så känns det som om det trots allt är nån blandning. Kungen - ovan - hat mycket emellanåt mycket drag av "Makombe" dvs enligt mig mörkare och mer vinröd över ryggen. Nån som har en åsikt??MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Nä mera troligt en skarvusejnellum halisolostDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
http://ciklid.se/fototavling/bidrag/...ularis-tav.jpg
Är inte riktigt hemma på dessa fiskar men är denna bra i formen?? Skall de se så ut? Jag gissar åas att den är åt det smällfeta hållet...
Baskat snygg iaf!!Kommentar
-
En kanonfin ciklid! Jag har sneglat på den då den är mycket vacker och liknar en av mina absoluta favoriter..Protomelas virgatus, Namalenje..som jag hade en stund.Kommentar
-
Specmats: Jag har ingen "riktig" hane ännu, så det kan inte bli några sånna bilder på ett tag. Tror det är 3+4, men ingen färgar ännu eftersom dom är rätt små. En hane börjar färga lite, men i just denna fas är dom så fula att jag inte vill visa er... =)
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
Kommentar