Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
-
Äntligen har min möbel till karet kommit, så nu ska karet bara stå och puttra (vattnet är lite grumligt) en stund innan det är dax för fiskarna. Kommer att köra 3-4 olika mbunas i det.
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Ja dom är jättefina, men det bästa med blandningen det är att det finns många gula och många röda och så lite blandat blått i , och sedan lite gröna växter. Ja jag gillar när det är mycket färg, gärna lite olika då blir det effektfullt.JanneKommentar
-
Men (konstigt ja har nästan alltid ett men) det känns som MH hänger för högt över karet på något sätt. Kanske ser mycket bättre ut i verkligheten för att då ser man hela rummmet.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Snyggt! Jag har rätt mycket bilder på mina fiskar med "trumpeten" utfälld men inte en hel bildserie. En av mina A. compressiceps lyckades en gång fastna i utfällt läge i ca en haltimme. Det såg ganska komiskt ut där han simmade omkring med munnen vidöppen.Patrick ErikssonKommentar
-
Snygg strut
Apropå strutar så har ja sett flera Cyps. där struten gått i baklås och inte kunnat fällas in igenDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
skickar en bild till men då har det kommit i lite golden och demasoni med och saulosi och rödzebrerna åkte ut i lokalenKommentar
Kommentar