Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Nja...han har faktiskt ett par Guppy och en vanlig algätare i karet också. Dessa är bara temporärt tills pappa kommer med sina framtida små yngel, men grabben är alldeles gaaalen i fiskar. Springer runt och kollar i alla böcker och vill vara inne på zoobutiker och kolla firrar.
Han är tre år...hehe...vad månne bliva...jag har skapat ett monster.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Det där är fullgod ersättare till mina saknade virgatus, Namalenje! Härligt vacker art och jag är precis som Byttorp glad att ha tingat ett gäng. Kan knappt bärga mig innan de kommer hit..skitsnygga!Kommentar
-
Kommentar
-
hehe jodu
Malawe
javisst e dom det... dom e underbara faktiskt.Senast redigerad av deelay; 26 September 2007, 18:01.Kommentar
-
Senast redigerad av Johan F; 26 September 2007, 20:24.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
En hane av P. taeniolatus från Namalenje, nu har man snart en bra odlingsgrupp på dom... lite fler honor bara av rätt kaliber så =) Den här hanen lurade jag av Christer på AL =)Kommentar
-
Hur gammal är den hanen deelay?
Ruskigt vacker...men brukar inte "Red Empress" ha mer rätt på sidorna från buken och uppåt normalt sett?Kommentar
-
Från den här vinkeln ser man mer av det röda.Senast redigerad av deelay; 29 September 2007, 17:30.Kommentar
-
Mylochromis subocularis
Tjena!
Jag måste ju kolla om jag kan lägga in en bild. Det är huvudet på subocularishonan, (hanen vann ju "Laesk" fototävlingen med för några månader sen).Kommentar
-
Ok deelay...verkar vara skenet som bedrar. Fantastiskt fin "Red Empress" i vilket fall som helst!Kommentar
Kommentar