Borttappad rabattbutik?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ojzoo
    Användare
    • June 2007
    • 39

Borttappad rabattbutik?

Vi har fallit bort som rabattbutik, provade att maila den adress som fanns under fliken rabattbutiker, men har inte hört något. Vi vill gärna fortsätta att ge NCS medlemmar 10% rabatt på foder i vår webbutik www.ojzoo.se kan någon ansvarig på NCS se till att vi återkommer så att medlemmarna kan fortsätta få rabatt? Är det någon ny funktion som har missats i övergången, eller det beror på något annat?

Mvh
    Ola
    http://www.ojzoo.se
  • Tony
    Användare
    • April 2002
    • 4594

Ursprungligen postat av ojzoo
    Vi har fallit bort som rabattbutik, provade att maila den adress som fanns under fliken rabattbutiker, men har inte hört något. Vi vill gärna fortsätta att ge NCS medlemmar 10% rabatt på foder i vår webbutik www.ojzoo.se kan någon ansvarig på NCS se till att vi återkommer så att medlemmarna kan fortsätta få rabatt? Är det någon ny funktion som har missats i övergången, eller det beror på något annat?

Mvh
    Ola
    Hallåjen Ola!

Ja, det är med största sannolikhet så att du råkat hamna i kläm precis i flytten. Om jag inte minns fel är du relativt ny som rabattbutik, så det är säkert så att import/export mellan servrarna helt enkelt falerat.

Vi åtgärdar snarast och hoppas du har överseende en liten liten stund
    Tony Englund

Kommentar

• Kjell Fohrman
      Användare
      • April 2002
      • 4619

Ursprungligen postat av Tony
      Hallåjen Ola!

Ja, det är med största sannolikhet så att du råkat hamna i kläm precis i flytten. Om jag inte minns fel är du relativt ny som rabattbutik, så det är säkert så att import/export mellan servrarna helt enkelt falerat.

Det är väl en hel hög med rabattbutiker som ramlat bort - eller så har många hoppat av.

Kommentar

• Tony
        Användare
        • April 2002
        • 4594

Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
        Det är väl en hel hög med rabattbutiker som ramlat bort - eller så har många hoppat av.
        Det är nog snarare så att de inte åkt med över. Hela systemet med rabattbutiker är nyprogrammerat, så därför måste allt flyttas manuellt.

Joakim är den som har koll på denna funktion, och jag misstänker att han just nu lyssnar på dagsfärskt baby-sound
        Tony Englund

Kommentar

• ojzoo
          Användare
          • June 2007
          • 39

Ursprungligen postat av Tony
          Hallåjen Ola!

Utmärkt Tony, det är lugnt, ville bara kolla.
          http://www.ojzoo.se

Kommentar

Arbetssätt...