Felrapporteringar nya layouten på forumet.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • palleh
    Användare
    • December 2006
    • 704

Vet inte säkert om någon tagit upp detta men....Saknar det att man förut såg om det hade skrivits något i en tråd på forumet eller inte. Alltså förut va den grå(tror ja) när den va inaktiv sedan man var inne på den senast och blev blå när den blivit aktiv igen.
    http://picasaweb.google.com/palleph

Nya bilder laddas upp hela tiden

Mvh Patrik

Kampfisk!

Kommentar

• Bilbo
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 1159

Bredden är superbred om man kollar medlemsprofilerna. Min skärm är 1200x800 och det får definitivt inte plats på bredden! Personligen avskyr jag att behöva scrolla i sidled.
      // Magnus Arvidsson

Kommentar

• Vete
        Användare
        • February 2007
        • 35

Vet inte om någon tagit upp detta, men. Kan man inte ta bort det grå fältet längst till vänster i forumet så att man slipper scrolla i sidled för att se hela sidan?

Kommentar

• Ola Svensson
          Användare
          • April 2002
          • 14633

Ursprungligen postat av Vete
          Vet inte om någon tagit upp detta, men. Kan man inte ta bort det grå fältet längst till vänster i forumet så att man slipper scrolla i sidled för att se hela sidan?
          Jag behover inte scrolla i sidled (bor fixas anda forstas, men det kanske hjalper att veta att det inte galler alla).

Jag saknar att lankar blir understrykna i texten t ex www.ciklid.se JAg har redan markt att folk inte laser det man lankar till pa samma satt.
          Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Vete
            Användare
            • February 2007
            • 35

Tjatar lite igen.

Snälla, kan man inte ta bort det grå fältet längst till vänster i forumet och flytta forumet ett par tre cm till vänster.

Kommentar

• Tony
              Användare
              • April 2002
              • 4594

Tjatar lite igen.

Snälla, kan man inte ta bort det grå fältet längst till vänster i forumet och flytta forumet ett par tre cm till vänster.
              Kan du göra en skärmdump och posta här så vi får se hur det ser ut för dig. I mina browsers, IE7 och Firefox på pc och Safari, Firefox och Opera på Macen ser det helt okej ut sånär som på att allt inte är 100% centrerat.
              Tony Englund

Kommentar

• Vete
                Användare
                • February 2007
                • 35

Så här ser det ut för mig:

vilket innebär att man måste centrera bilden varje gång man kommer till en ny sida. Tar man bara bort det grå/vita fältet längst till vänster är problemet löst.

Kommentar

• Robin
                  Användare
                  • January 2003
                  • 4526

vilket innebär att man måste centrera bilden varje gång man kommer till en ny sida. Tar man bara bort det grå/vita fältet längst till vänster är problemet löst.
                  Du får ändra till större upplösning på skärmen. 800x600 är stenåldern.
                  Mvh
                  Robin

Kommentar

• Tony
                    Användare
                    • April 2002
                    • 4594

Hmm, 800x600 är faktiskt en upplösning som vi inte ens tagit hänsyn till vid utvecklandet av nya ciklid.se. Enligt all statistik är det försvinnande få som kör såpass låg upplösning.

Jag skall ta en titt och se om det går att lösa utan att lägga allt för mycket jobb på det.
                    Tony Englund

Kommentar

• Micke
                      Användare
                      • April 2002
                      • 9579

Klockan i forumet börjar forta sig igen och går nu ca 6 minuter före.
                      Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                      Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

Arbetssätt...