Vet inte säkert om någon tagit upp detta men....Saknar det att man förut såg om det hade skrivits något i en tråd på forumet eller inte. Alltså förut va den grå(tror ja) när den va inaktiv sedan man var inne på den senast och blev blå när den blivit aktiv igen.
Felrapporteringar nya layouten på forumet.
Kollaps
X
-
-
Bredden är superbred om man kollar medlemsprofilerna. Min skärm är 1200x800 och det får definitivt inte plats på bredden! Personligen avskyr jag att behöva scrolla i sidled.// Magnus ArvidssonKommentar
-
Vet inte om någon tagit upp detta, men. Kan man inte ta bort det grå fältet längst till vänster i forumet så att man slipper scrolla i sidled för att se hela sidan?Kommentar
-
Jag saknar att lankar blir understrykna i texten t ex www.ciklid.se JAg har redan markt att folk inte laser det man lankar till pa samma satt.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Tjatar lite igen.
Snälla, kan man inte ta bort det grå fältet längst till vänster i forumet och flytta forumet ett par tre cm till vänster.Kommentar
-
Kan du göra en skärmdump och posta här så vi får se hur det ser ut för dig. I mina browsers, IE7 och Firefox på pc och Safari, Firefox och Opera på Macen ser det helt okej ut sånär som på att allt inte är 100% centrerat.Tony EnglundKommentar
-
Du får ändra till större upplösning på skärmen. 800x600 är stenåldern.Mvh
RobinKommentar
-
Jag skall ta en titt och se om det går att lösa utan att lägga allt för mycket jobb på det.Tony EnglundKommentar
-
Klockan i forumet börjar forta sig igen och går nu ca 6 minuter före.Kommentar
Kommentar