Felrapporteringar nya layouten på forumet.
Kollaps
X
-
-
Jag menade att du borde fa det understruket. Har nagon fixat med detta? Jag sitter pa en annan dator nu och det finns inga understrykningar.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Inga understrykningr utom där det skall vara (när man hovrar med musen över en länk) här heller, så det verkar vara fixat.
Den mis-alignade meny-raden är dock fortfarande inte fixad.Kommentar
-
Kommentar
-
Rött understruket för mig med.
Hoppas att ni ändrar tillbaka till den "smalare" forumvarianten. Nu ser inte jag automatiskt texten längst ut till höger.
Annars mkt snyggt!Kommentar
-
Sidan kommer nog bli bra tillslut men som sagt jag ser också bara Hem och NCS längst upptill höger och de där röda understrykningarna är nog så störande vilket gör det svårlästKommentar
-
Det nya forumet var en trevlig överraskning idag.
Öppnade det först på jobb och allt såg bra ut, härhemma däremot så är all text understruken med rött.
Är det något som har med versionen på Internet Explorer, hemma är det ver 7 och på jobb ver 6.
Om det är det, hur plockar man i så fall bort understryckningarna?Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Det nya forumet var en trevlig överraskning idag.
Öppnade det först på jobb och allt såg bra ut, härhemma däremot så är all text understruken med rött.
Är det något som har med versionen på Internet Explorer, hemma är det ver 7 och på jobb ver 6.
Om det är det, hur plockar man i så fall bort understryckningarna?
tror det är så för jag har 7 också och det hade de andra också konstigt? för nya sidor borde ju stödja de senare vers än de gamla eller?Kommentar
-
Jag skall försöka fixa till buggarna under kvällen och jag vet ganska väl vad de beror på. Själv har jag dessvärre äckligt mycket att göra just nu och Joakim blev farsa i förmiddags. GRATTIS Joakim!Tony EnglundKommentar
-
-
-
Aldrig haft några Men jag kör firefox. Däremot ligger länkarna Hem, Ncs o.s.v ur bild. Dom är förskjutna till höger fortfarande. Fönstrena på första sidan har olika utseende än... Bara uppdaterar det jag reflekterar över.
Snygga färger annars! Snyggt med Lila/rosa lr va det nu är!Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Vad menar du med "fönstrena"? Vore det snyggare om varenda ruta på framsidan vore rundade med skugga? Jag tog medvetet bort det då jag tyckte det blev för blaffigt, men jag kan ju såklart testa att lägga dit dem igen.Tony EnglundKommentar
-
Jag vet att det har försvunnit ett mejl från mig. Jag kunde på något sätt kolla min mejl på den gamla ciklid.se sidan och då hade jag ett mejl som inte finns med på denna sidan?
Skummt.Kommentar
-
Kommentar