Felrapporteringar nya layouten på forumet.
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Är det bara jag som tyckte att den tidigare bredden på forumet var bättre? Det är lättare att läsa inläggen när inte textraderna är så breda.Kommentar
-
Du har förmodligen helt rätt i det. Det är för brett som det är, men det får Joakim ta. Jag vet inte hur bredden var ställd i det gamla..Tony EnglundKommentar
-
Kommentar
-
Den tidigare bredden skall åtgärdas, så fort som vi är åter från BB.
Kan meddela att vår dotter Olivia föddes 09:44 i morse, strax efter att Ciklid-org lanserades vid 04:00
Just nu är jag ansluten via 3G-kort och laptop och sitter därför bara sporadiskt. Tony tar det mest akuta och jag tar en hel del när jag är åter i verkligheten inom några dagar.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Den tidigare bredden skall åtgärdas, så fort som vi är åter från BB.
Kan meddela att vår dotter Olivia föddes 09:44 i morse, strax efter att Ciklid-org lanserades vid 04:00
Just nu är jag ansluten via 3G-kort och laptop och sitter därför bara sporadiskt. Tony tar det mest akuta och jag tar en hel del när jag är åter i verkligheten inom några dagar.
Stort grattis!Kommentar
-
Grattis till nyfödde joakim!Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Grattis Joakim!
Tony: Bifogar liten skärmdump.
Förut var det streck under länkarna i samma färg som texten. Nu tycker jag det blivit så naket och texten verkar sväva i luften.Mvh
RobinKommentar
-
Tre små saker...
1. Tycker den röda färgen i forumet inte passar in med resten av färgschemat. Blåa länkar och vinrött skär sig...
2. Håller med Micke om att forumet är lite brett...
3. Synd att den riktiga sajten ligger på ciklid.org nu, ciklid.se har ju lixom blivit ett begrepp...
Annars e allt kanon!Kommentar
-
Knappen för att lägga till bilder buggar lite. Kanske har nämnts tidigare?
Den vinröda färgen är jag heller inte så glad i men annars så är nya sidan jättebra. Bra jobbat!!Kommentar
-
3/ Det är säker tillfälligt. Tar några dagar och få över domänen ciklid.se mot nya servern gissar jag.Kommentar
-
Klockan på den nya servern går 6-7 minuter före.Kommentar
Kommentar