Duger jag inte längre????

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • leis
    Användare
    • October 2006
    • 50

    Duger jag inte längre????

    Jag ser till min fasa att jag plötsligt fattas på medlemslistan.. Vad händer??
    Mitt medlemsnummer är 0079.
    Leffe Söderström
  • Joakim Draktoft
    NCS Medlem
    • April 2002
    • 7334

    #2
    Nejdå Leffe, visst duger du

    Misstänker att du är en av dem som förnyade medlemskapet något senare än februari, då avstämningen mellan medlemsregister och forumsbehörigheten NCS Medlem redan var gjord.

    Om så var fallet så gäller att man gör ansökan av medlemsbehörigheten på nytt, se tråden
    Så har vi då avverkat den första månaden på det nya året och därmed kommer även en ny avstämning av medlemsbehörighet att göras för åtkomst till medlemsspecifika funktioner på Ciklid.se. Denna tråd kommer att ge info om NCS Medlemsbehörigheter och vilka medlemmar som blivit bekräftade udner året. Under 2006 var det 330 av


    Sedan dröjer det inte allt för länge innan du får status NCS Medlem i forumet på nytt...
    Joakim Draktoft
    f.d Webmaster Ciklid.se
    ____________________________________________

    Kommentar

    • leis
      Användare
      • October 2006
      • 50

      #3
      Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
      Nejdå Leffe, visst duger du

      Misstänker att du är en av dem som förnyade medlemskapet något senare än februari, då avstämningen mellan medlemsregister och forumsbehörigheten NCS Medlem redan var gjord.

      Om så var fallet så gäller att man gör ansökan av medlemsbehörigheten på nytt, se tråden
      Så har vi då avverkat den första månaden på det nya året och därmed kommer även en ny avstämning av medlemsbehörighet att göras för åtkomst till medlemsspecifika funktioner på Ciklid.se. Denna tråd kommer att ge info om NCS Medlemsbehörigheter och vilka medlemmar som blivit bekräftade udner året. Under 2006 var det 330 av


      Sedan dröjer det inte allt för länge innan du får status NCS Medlem i forumet på nytt...
      OK Joakim
      Visst kan jag göra en ny ansökan inga problem för mig men tänkte att det kanske blivit något fel när ni har jobbat med sidorna.. Jag var med på listan förra veckan och hade då även min status som medlem om jag minns rätt.. Jag ansöker på nytt..
      Leffe Söderström

      Kommentar

      • leis
        Användare
        • October 2006
        • 50

        #4
        Det står på sidan för gruppmedlemskap att jag redan är medlem i gruppen.Jag sökte nytt ändå.. Finns inte med på medlemslistan Något är galet.
        Senast redigerad av leis; 24 June 2007, 17:22.
        Leffe Söderström

        Kommentar

        • Joakim Draktoft
          NCS Medlem
          • April 2002
          • 7334

          #5
          Underligt, mycket underligt !!!

          Kunde verifiera att du hade behörigheten så sent som 07-06-19 och ingen ändring har skett när slutgiltig överläsning har skett och alltså borde då behörigheten kvarstå.

          När jag nu tittade så stod ditt användarid som Inväntar mailverifiering, precis som om du vore helt nytt konto, eller att du begärt återaktivering av kontot.

          Ja ja, i alla fall så har jag sett till att du har rätt behörighet nu.
          Joakim Draktoft
          f.d Webmaster Ciklid.se
          ____________________________________________

          Kommentar

          • leis
            Användare
            • October 2006
            • 50

            #6
            Bugar och bockar..
            Tänk om världens problem kunde lösas lika snabbt som Du fixar allt. Du har hjälpt mig förut.
            Du är en klippa Joakim.. Det är säkert många som håller med mig..
            Leffe Söderström

            Kommentar

            Arbetssätt...