Finns intresse för en fototräff?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Vad som också hände var att de av mig utlovade lokalerna i Björkäng blev långtiduthyrda. Detta skedde i princip över dagen och detta gick ej att tacka nej till.
När jag kollade runt bland andra boende så är det ff semestersäsong och rätt så uppbokat och detta innebär också en kostnad vilket vi inte gick ut med i anmälan. Jag har samtidigt talat med flera som gärna hade varit med så det lät som det var fel helg. Men så klart det är alltid fel helg för någon,Kommentar
-
Kommentar
-
Vad händer med detta???
Är det lagt på is för all framtid eller finns det intresse för nå´t liknande framöver? Det känns som det blir fler å fler med fotointresse här...Kommentar
-
Förövrigt är det ganska kul att PDFen ligger kvar på min server, jag hade helt glömt bort detta. Kanske man man spinna vidare på det igen?
Här är den gamla: http://www.zaphi.com/temp/the_fototraff_2007.pdf
*EDIT: Hmm, jag kanske bore kolla med Kaj om vi kan fixa något liknande framöver. Läste PDFen nu och det är ju ett bra koncept iallafallSenast redigerad av Zaphi; 22 July 2008, 16:09.Kommentar
-
Jadu Zaphi, det verkar va ett ganska svalt intresse här du... Jag hade tyckt det vore kul att dra ihop nå´t iaf. Lite foto å ev. 1-2 öl.Kommentar
-
Jag är på!Kommentar
Kommentar