Finns intresse för en fototräff?
Kollaps
X
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG -
Kommentar
-
Jag måste säga att hur trevligt Borås än är Robin, så tror jag det hade varit trevligare med en riktig svensk naturupplevelse vid kustbandet eller vid en sjö än att spendera en helg med att fotografera inhägnade djur, det var inte tanken riktigt...
Plats
Tankarna nu äv väl någonstans i antingen Halland eller Bohuslän. Bohuslän är ju jädrigt fint alltså! Det verkar ju som de flesta kommer från Göteborg, Helsingborg, Borås etc, så det blir ganska naturligt att det blir hitåt...
Datum
Jag har även kommit fram till ett lämpligt datum, som jag hoppas kan passa så många som möjligt, nämligen 25-26 augusti. Det bore bli kanonväder då skulle jag tippa på...
Fortsätt redigera listan utifrån detta förslag, lägg till, ta bort etc...
Intresserade av en fotoresa 25-26 augusti
01. Zaphi
02. Micke
03. Niklas
04. Robin
05. Patrik
06. Cheddo
07. Magnus
08. Tony
09. Linus
10. Laesk
11. drd
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.Senast redigerad av Zaphi; 15 June 2007, 13:17.Kommentar
-
Klart att en fototräff med inriktning på natur måste vara på framsidan där solen går ner över havetKommentar
-
Kommentar
-
Hmm Vet inte riktigt hur jag har det Men är det tomt i min kalender så vill nog både jag o frugan med. Och om det är intressant har jag sedan tillgång till ett vandrarhem 800 meter från Björkängshavsbad. Ni är också sedan inom 1-1,5 mils radie från kända naturreservat som Getterön, Morups tånge, Gubba näsan o Dagsås Bokskogar.Kommentar
-
Hmm Vet inte riktigt hur jag har det Men är det tomt i min kalender så vill nog både jag o frugan med. Och om det är intressant har jag sedan tillgång till ett vandrarhem 800 meter från Björkängshavsbad. Ni är också sedan inom 1-1,5 mils radie från kända naturreservat som Getterön, Morups tånge, Gubba näsan o Dagsås Bokskogar.Kommentar
-
Detta låter ju riktigt lovande...Kommentar
-
Slänger in en länk http://www.getteron.com/ + att jag tror jag kan få med lite av fågelfolket i stan. Vore väl kul o utbyta erfarenheter. Här är Lasses hemsida Han samlar arter via foton http://www.birding.se/Senast redigerad av kaj.p; 15 June 2007, 20:57.Kommentar
-
Jag har nu snackat ihop mig lite med den gode Kaj nu och vi kommer i nästa vecka göra ett konkret förslag för fototräffen och lägga upp här som en PDF. Då tar vi även emot anmälningar på nytt.
Kaj och jag kommer att ordna med aktiviteter och ett bra fotoprogram för helgen. Förmodligen kommer vi även akompanjeras av några av sveriges främsta fågelfotografer, vilket ju gör träffen till ett kanontillfälle att lära sig en del om foto.
Om det blir lyckat hoppas Kaj och jag att det kan bli ett återkommande event.
Håll utkik i tråden nästa vecka!Kommentar
-
Tyvär får jag avboka mig redan Datumen är frugan på mässa och jag har dottern.
Jaha, ödet vill mig att inte få träffa någon ifrån ciklid alls Har missat alla årsmöten på grund av något annat. Nu även detta.
Sen alla akvarium föreningar är på kvällar och då jobbar jag.
Jag får hålla på med min hobby själv
Men ack, jag ger inte upp. Någon gång blir det min turKommentar
-
-
Blir det så man kan ta med sig familjen eller hur blir det planerat? Skaffade en Canon Powershot A710 IS i veckan som jag ska lära mig lite. Kanske hinner jag köpa en Canon 350D eller 400D innan träffen. Vore riktigt kul med en fototräff med ciklidvänner och fotofanatiker.Senast redigerad av StefanL; 17 June 2007, 20:19.Kommentar
-
Blir det så man kan ta med sig familjen eller hur blir det planerat? Skaffade en Canon Powershot A710 IS i veckan som jag ska lära mig lite. Kanske hinner jag köpa en Canon 350D eller 400D innan träffen. Vore riktigt kul med en fototräff med ciklidvänner och fotofanatiker.Mvh
RobinKommentar
-
Kommentar
Kommentar