Skönt att det är igång igen. Man blir lite vilse utan Ciklid.se
Driftavbrott ikväll 12/6 utfört
Kollaps
X
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
Jag har haft problem länge med menyn här i forumet ett tag. Snabblänkarna försvinner och det kommer in andra länkar istället. Se bifogad skärmdump. Jag har IE7 och har inga problem i andra vBulletin-forum.Kommentar
-
Vi tar en titt på det. Antagligen har template skrivits över vid uppgraderingen.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Följande är forumet inställt:
Om du aktiverar snabbsvar kommer en ruta att synas på sidan showthread.php vilken låter användare svara i det aktuella ämnet utan att ladda sidan newreply.php.
Om snabbsvar är aktiverat kommer användare fortfarande ha möjligheten att klicka på svara-knappen för att använda sidan newreply.php.
Aktivering av WYSIWYG-verktyget för snabbsvar kan slöa ner visningen av ämnen.
- Nej
- Ja, Click Not Required (valt)
- Ja, Click Required
Sedan kan man också i sin profil ställa in val av editor i Övriga alternativ under Mina profilinställningar http://web2.ciklidbladet.se/forum/pr...do=editoptions, men det enda den gör är ju en WYSIWYG-editor..Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Jag var inne på FAQ'n hos Jelsoft och hittade detta:
Q. The Quick Reply / Inline Moderation / Drop Down menus are not working.
vBulletin 3.5.0 has quite a few template changes, its recommended that you try using a stock style and seeing if this fixes the problems. Again as there have been many changes it may be easier to start fresh and re-customize.
(We recommend you go to the "Find Updated Templates" page of the "Styles & Templates" section of your control panel and revert all templates listed there!)Kommentar
Kommentar