Konsertinfo!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

Konsertinfo!

Hej!
    Ja det är ingen musiktråd jag öppnar utan lite info under övrigt.Har försökt och få tag på medlemmar i Ciklidstyrelsen för och fråga dom dock utan resultat,nåja skriver här lite info!

Konsert på Maestroskolan i Nacka Alphyddevägen 4 till förmån för In ternat nr 4 i Moskva!

Medverkepe och Maria,Ann-Mari Lahti violoncell,Magnus Kinnman Piano,samt Maria Walden som berättar om TBU (Tretjaks barnhemsutbyte)

Inträde:70 kr som också är en lott,Cafe med tilltugg,

Alla Välkommna!Tid:1400
  • Joakim Draktoft
    NCS Medlem
    • April 2002
    • 7334

Vilket datum sker denna aktivitet? Det enda som framgår är tidpunkten och vart.

Hoppas att många kommer och att det blir trevligt !!
    Joakim Draktoft
    f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• ozric
      Användare
      • March 2004
      • 3187

E stagediving tillåtet??
      "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
      c",)

Kommentar

• Tony
        Användare
        • April 2002
        • 4594

Är det allmänna konserttips?

Megakonsert nummer ett för sommaren:

www.metaltown.se <-- Slayer, Mastodon, Machine head för att nämna några!
        Tony Englund

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
          Tid:lördag 9/6 kl:1400 på Maestromusikskola,plats.Alphyddevägen 4 i Nacka,

Till Tony,det blir storslagen musik av bla Grieg, Rachmaninonv,Fauree,Saint-Saens, och Bach om du undrar,Mvh Ann-Mari

Min vän Maria kommer och berätta om TBU jag nyss nämt hon har träffat den före detta sovjetiske målvakten Vladislav tretjak

Kommentar

• Sacrium
            Användare
            • November 2005
            • 353

Ursprungligen postat av Tony
            Är det allmänna konserttips?

Megakonsert nummer ett för sommaren:

www.metaltown.se <-- Slayer, Mastodon, Machine head för att nämna några!
            Fy fan, dra inte upp det. Jobbar den helgen och missar Slayer igen!!

Kommentar

• Tony
              Användare
              • April 2002
              • 4594

Ursprungligen postat av Sacrium
              Fy fan, dra inte upp det. Jobbar den helgen och missar Slayer igen!!
              Hah, endast eget dödsfall är giltigt skäl att missa detta
              Tony Englund

Kommentar

• Tony
                Användare
                • April 2002
                • 4594

Ursprungligen postat av annmari
                Till Tony,det blir storslagen musik av bla Grieg, Rachmaninonv,Fauree,Saint-Saens, och Bach om du undrar,Mvh Ann-Mari
                Ja, det är ju inte fy skam måste jag hålla med om!
                Tony Englund

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                  Tony jag har spelat cello i 35 år ett härligt instrumnet jag älskar dom klassiska mästarna,jo jag ska eventuellt vara med i Stockholms symfoniorkester i höst vi ska bla göra Tjajkovskis symfoni nr 5 i F-moll,Mvh Ann-Mari

Kommentar

• Tony
                    Användare
                    • April 2002
                    • 4594

Nåväl, klassiskt är väl helt okej som omväxling, men att fastna i gammal skåpmat och inte leta nytt vore döden för mig. Musik måste utvecklas.
                    Tony Englund

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                      Tony den klassiska musiken är oerhört mångfasseterad och allsidig är man utövande musiker som jag så ser man hur oändlig t man kan utvecklas just genom klassisk musik,bor du i Stockhom kom vetja på konserten,Mvh Ann-Mari

Kommentar

• Sacrium
                        Användare
                        • November 2005
                        • 353

Ursprungligen postat av Tony
                        Hah, endast eget dödsfall är giltigt skäl att missa detta
                        Har en känsla av att semester eller väldigt plötslig huvudvärk kommer att ske den dagen.

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                          Konserten gick bra kan säga att en skivproducent satt och lyssnade han har nu engagerat mig i höst som studiomusiker ska var med och spela på en platta i höst,Mvh Ann-Mari

Kommentar

• malawijanne
                            Banned
                            • November 2005
                            • 3216

Ursprungligen postat av annmari
                            Hej!
                            Konserten gick bra kan säga att en skivproducent satt och lyssnade han har nu engagerat mig i höst som studiomusiker ska var med och spela på en platta i höst,Mvh Ann-Mari
                            Är violinist själv och undrar vems platta du ska spela på?Malawijannes fru Qristina

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                              Några kollegor till mig har just gett ut en skiva och den innehåller instrumentalmusik och sång med en otroligt skicklig gitarrist med dom vill få med mig på nästa produktion,jag får rätt fria tyglar får improvisera på min cello inom vissa ramar inspelningen sker i en studio i Stockholm,det är kul och spela musik där mna inte hela tiden är notbunden jag komemr givetvist och arra själv min cellostämma,Mvh Ann-Mari

Kommentar

Arbetssätt...