Fick starta en ny tråd
Hi Fi
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Personligen har man lagt över all sin musik till smidiga mp3or. Allt på ett stycke stor HDD samt säkerhetskopior utbrända. Mycket enklare och man kan lätt som en plätt söka efter önskad låt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kalle-ElPersonligen har man lagt över all sin musik till smidiga mp3or. Allt på ett stycke stor HDD samt säkerhetskopior utbrända. Mycket enklare och man kan lätt som en plätt söka efter önskad låt.
Mvh JariKommentar
-
tezz va vill du säga me tråden? Visa ditt ointresse för snygg inredning?Kommentar
-
Vad haru för platter då!??"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenMycket smidigt o praktiskt, javisst, men var blev ljudkvaliteten av? MP3 är slaktad musik för mig och inget alternativ.
Mvh Jari
Finns andra format som inte fördärvar lika mycket.Kommentar
-
Ser definitivt ut som ett ostädat pojkrummvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenMycket smidigt o praktiskt, javisst, men var blev ljudkvaliteten av? MP3 är slaktad musik för mig och inget alternativ.
Mvh JariKommentar
-
Mvh Jari
Mp3r i 192kbps eller högre är som CD! Utrustningen de hänger på isåfall!Kommentar
-
Hej
Tess har du inget namn ?
låt mig gissa av rummet
en man 25 år prioriterar ej städning men det ska låta bra
själv heter jag
Christer Fredrikssonjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskMp3r i 192kbps eller högre är som CD! Utrustningen de hänger på isåfall!
i mp3 är information borttagen och annan liknande info spelas i stället för orginal infon.
Vinyl låter varmare och snyggare, det är inte subjektiv utan det är bara så det är.
Har man kassa grejjer o lyssna på vilket 90% har idag så kan man lika väl lyssna i mp3 format=)=)Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskMp3r i 192kbps eller högre är som CD! Utrustningen de hänger på isåfall!
Mvh JariKommentar
-
Hör man ingen skillnad mellan MP3 och Audio har man antingen världens sämsta anläggning eller så hör man helt enkelt dåligt!
Inte konstigare än så.
Mvh JariKommentar
-
Kan ju bero på att jag lyssnat sönder mina öron på dödsmetal i många år då...Kommentar
Kommentar