metria.esthera rödzebra
metria.esthera rödzebra
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Ursprungligen postat av classemetria.esthera rödzebra -
Ursprungligen postat av rent vattenÄr det fel på bilden eller? Rödzebra honor ska vara röd, orange inte gul.Kommentar
-
Ursprungligen postat av rent vattenÄr det fel på bilden eller? Rödzebra honor ska vara röd, orange inte gul.375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzDet finns även gula fast dom är ovanliga ungefär samma gula färg som på en goldenSenast redigerad av classe; 30 May 2007, 22:58.375 LITER Malawi arter..
-
Ursprungligen postat av tezzDet finns även gula fast dom är ovanliga ungefär samma gula färg som på en goldenKommentar
-
Ursprungligen postat av rent vattenok, vad heter dom då? Jag vet att det finns OB zebror men vad heter de GULA?375 LITER Malawi arter..
-
jaa ni tycker ser den gul men den fel på bild den så jag skall göra om ny den är rätt bättre bild o ser färg rätt. .. okej.. det är inte lätt bild på den med min webbcam.. hoppas bättre ny den igen en annan dag.. så rätten den.. ni får se den igen..Senast redigerad av classe; 30 May 2007, 23:32.375 LITER Malawi arter..
-
nu är den bättre bild så du ser den orange så¨jag gjort fel den tidigare innan.. nu rätt bild så ni kolla o intresserad..375 LITER Malawi arter..
-
Ursprungligen postat av rent vattenok, vad heter dom då? Jag vet att det finns OB zebror men vad heter de GULA?Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzdet finns både gula ,brandgula och bruna honor av estherae vid MetangulaKommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av rent vattenKan du länka en bild på bruna rödzebror, jag har aldrig sätt sådana.Det vore kul och se demKommentar
-
Ursprungligen postat av rent vattenKan du länka en bild på bruna rödzebror, jag har aldrig sätt sådana.Det vore kul och se dem375 LITER Malawi arter..
-
Kommentar