ps.sp"acei" marigold
ps.sp."acei" marigold
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
små acei du har ^^,
har ett par här hemma där hannen börjar närma sig 12-13cm. riktigt jävla matvrak men honan har börjat stanna upp i växten hon är väl runt 10. dem börjar bli lite dassigt blå. synd det. -
Ursprungligen postat av wrackersmå acei du har ^^,
har ett par här hemma där hannen börjar närma sig 12-13cm. riktigt jävla matvrak men honan har börjat stanna upp i växten hon är väl runt 10. dem börjar bli lite dassigt blå. synd det.375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
kul att du fått yngel.. såg lite lektedens när jag fick hem dem men efter det nothing.
plockade dem från en grupp så kanske är därför.. dina såg lite smala ut. kanske kameran som gör det såg att du skrivit i en annan tråd att du tagit med webcam. annars kan jag rekomendera animaliskt. mina käkar räkor å torsk och lite ärtor. växer som fan p ådet. men man får akta sig så man inte matar för mkt, dem blir lätt runda om magen mina.Kommentar
-
Ursprungligen postat av wrackerkul att du fått yngel.. såg lite lektedens när jag fick hem dem men efter det nothing.
plockade dem från en grupp så kanske är därför.. dina såg lite smala ut. kanske kameran som gör det såg att du skrivit i en annan tråd att du tagit med webcam. annars kan jag rekomendera animaliskt. mina käkar räkor å torsk och lite ärtor. växer som fan p ådet. men man får akta sig så man inte matar för mkt, dem blir lätt runda om magen mina.375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
Kommentar