ps.sp."acei" marigold

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • classe
    NCS Medlem

• April 2007
    • 1147

ps.sp."acei" marigold

ps.sp"acei" marigold
    375 LITER Malawi arter..
    74 Liter Malawi yngel...
  • wracker
    Användare
    • June 2006
    • 295

små acei du har ^^,

har ett par här hemma där hannen börjar närma sig 12-13cm. riktigt jävla matvrak men honan har börjat stanna upp i växten hon är väl runt 10. dem börjar bli lite dassigt blå. synd det.

Kommentar

• classe
      NCS Medlem

• April 2007
      • 1147

Ursprungligen postat av wracker
      små acei du har ^^,

har ett par här hemma där hannen börjar närma sig 12-13cm. riktigt jävla matvrak men honan har börjat stanna upp i växten hon är väl runt 10. dem börjar bli lite dassigt blå. synd det.
      jaa den min runt 6-9cm den allt sju stycker har jag den den är fint och har många yngel 16 st 22-25mm plus en till den kanske 6-8 st till så den är bra fok hos mig där.. den är fint o snäll fisk.. den kanske kan uppe 14-15cm för hane men den har jag inte sett men en kille den berätta själv om sig i på forum..
      375 LITER Malawi arter..
      74 Liter Malawi yngel...

Kommentar

• wracker
        Användare
        • June 2006
        • 295

kul att du fått yngel.. såg lite lektedens när jag fick hem dem men efter det nothing.
        plockade dem från en grupp så kanske är därför.. dina såg lite smala ut. kanske kameran som gör det såg att du skrivit i en annan tråd att du tagit med webcam. annars kan jag rekomendera animaliskt. mina käkar räkor å torsk och lite ärtor. växer som fan p ådet. men man får akta sig så man inte matar för mkt, dem blir lätt runda om magen mina.

Kommentar

• classe
          NCS Medlem

• April 2007
          • 1147

Ursprungligen postat av wracker
          kul att du fått yngel.. såg lite lektedens när jag fick hem dem men efter det nothing.
          plockade dem från en grupp så kanske är därför.. dina såg lite smala ut. kanske kameran som gör det såg att du skrivit i en annan tråd att du tagit med webcam. annars kan jag rekomendera animaliskt. mina käkar räkor å torsk och lite ärtor. växer som fan p ådet. men man får akta sig så man inte matar för mkt, dem blir lätt runda om magen mina.
          jaa den rätt du har den om den så klart.. jag göra så samma som du den och när den honor har munruvare sig så gärna stod på hörnet vid dropvärme eller vid pumprör den men jag tog tre ggr den honor i separeta akvarium till hon blir kräks yngel där har jag cirka 16 st och andra är cirka 8-9 st tror jag två¨ggr den men tredje o fjärde missat jag själv den för har ingen nåt akvarium mera... den är mkt fint fisk den ps.sp."acei" marigold.. jag gjort med den webbcam gjort bild.. men ser blek på rödzebra för den är gul har den men jag tycker min egna min ögon mest på den orange för honor där rödzebra.. jag ge mat så ganska bra där hemmaakvarium den är mkt smal av den alla ps.sp."acei" marigold och dom är snällast av dom andra fiskar...
          375 LITER Malawi arter..
          74 Liter Malawi yngel...

Kommentar

Arbetssätt...