när jag spela HÖGT på stereon så "glider" högtalarna ut och dunkar ner i golvet har ngn några/något tips på hur man kan förhidra detta?(jag tänker inte limma fast dom)
hur ska jag förhindra detta??
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Ursprungligen postat av drennernär jag spela HÖGT på stereon så "glider" högtalarna ut och dunkar ner i golvet har ngn några/något tips på hur man kan förhidra detta?(jag tänker inte limma fast dom)/#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson' -
Kommentar
-
Vet inte hur detta skulle funka men kanske ett alternativ?
Sök på antihalkmatta på www.jula.se .
Har inte en anning om det skulle funka men kanske.Kommentar
-
Dra ned volymen. Både bra för dina grannar och för dina öron. Kanske inte helt bra för fiskarna heller att volymen är så hög att det vibrerar...Kommentar
-
Ursprungligen postat av MalaweDra ned volymen. Både bra för dina grannar och för dina öron. Kanske inte helt bra för fiskarna heller att volymen är så hög att det vibrerar...Mvh AlexKommentar
-
Ni har väl öron som vi lite längre ned i landet? Jag förstår att det känns gött att vrida på emellanåt, men om man har sådana problem att högtalarna ramlar ned så bör man kanske ta sig en funderare...
Ett riktigt I-landsproblem...hua...Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av MalaweDra ned volymen. Både bra för dina grannar och för dina öron. Kanske inte helt bra för fiskarna heller att volymen är så hög att det vibrerar...Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzDet konstiga är att dom verkar inte bry sig har spelat upp mot 140db alltså över smärt gränsenKommentar
-
Ursprungligen postat av MalaweAlltså...jag bara måste fråga...varför upp i 140db? Hur mår du själv efter en sådan holmgång? *asg*Kommentar
-
alla har ju olika musikstilar, ladda ner lite terrordromes, speedcore, darkcore.
lågt ljud å hög bas gör sig inte rätt till den musiken. du får inte ut det rätta ljudet.
vilken våning bor du på ? jag borra fast mina i väggen med tjocktlager skumgummi en gång.
idag kör jag hemmabiosystem å det funkar bra. har dock subwoofern på golvet å tvättstugan under. så de enda som störs av musiken är odjuren å damråttorna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av wrackeralla har ju olika musikstilar, ladda ner lite terrordromes, speedcore, darkcore.
lågt ljud å hög bas gör sig inte rätt till den musiken. du får inte ut det rätta ljudet.
vilken våning bor du på ? jag borra fast mina i väggen med tjocktlager skumgummi en gång.
idag kör jag hemmabiosystem å det funkar bra. har dock subwoofern på golvet å tvättstugan under. så de enda som störs av musiken är odjuren å damråttorna.Kommentar
-
ja det är jag helt införstådd i tezz, med det ljudsystemet du har
va mer en pik till malawe. att all musik låter inte bra i lågt å baslöst ljudKommentar
-
Ursprungligen postat av tezzhärligt så länge det är rent ljud 2x cervin vega 1215+2*AT 100Kommentar
Kommentar