Medlemserbjudande?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

Medlemserbjudande?

Jag satt nyss och läste cb2 lite noggrannare och kom på att något saknades. Jag kanske missat det men något erbjudande hittade jag inte. Är det kanske nedlagt?
  • Lutt
    Användare
    • October 2005
    • 1919

där sa du nått, det tänkte jag inte äns på...

Kommentar

• tezz
      Användare
      • February 2006
      • 1069

satt med och letade efter det

Kommentar

• Rasmus Pedersen
        Användare
        • September 2006
        • 304

Hittade inget jag heller...
        MVH

Kommentar

• JensJ
          NCS Medlem
          • June 2002
          • 67

Samma här. Finns det inget aktuellt erbjudande?

Kommentar

• panna
            Användare
            • December 2004
            • 233

Om jag inte minns fel så var det en diskusion om medlemserbjudande. Det slutade med, tror jag att det inte var så stort interesse för erbjudande på slutet. Affärer ställde upp med rabbaterade prylar men det var inte många som nappade. Kanske dags för en nystart. Själv så köpte jag prylar i början, tex. foder pumphuvud mätstickor bok (Back to nature, malar) mm. mvh. Jouni

Kommentar

• JensJ
              NCS Medlem
              • June 2002
              • 67

Låter bekant ang. diskussionen. Själv sökte jag erbjudande på foder.

Kommentar

• Micke
                Användare
                • April 2002
                • 9579

Medan jag satt kvar i styrelsen togs inget beslut om att sluta med medlemserbjudanden. Orsaken att det inte finns något i CB 2 är att det inte hann komma in några erbjudanden före deadline. Hur det blir fortsättningsvis får nuvarande styrelse svara på.
                Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• deathdealer
                  Användare
                  • August 2004
                  • 1639

Först - en STOR ursäkt till alla!
                  Vi kommer def. fortsätta med medlemserbjudanden, och i nästa nummer av ciklidbladet kommer det tillbaka. Vi gjorde bort oss och missade detta i senaste nummret, och skäll mer än gärna på mig.

Nu håller vi på för fullt att ställa samman ett så matnyttigt erbjudande vi bara kan, och ni kommer säkert bli nöjda.

Har ni ytterligare frågor kring detta, är ni varmt välkomna att kontakta mig!

Vänligen

DD
                  "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
                  "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

Kommentar

• Ola Sjödin
                    Användare
                    • August 2003
                    • 514

Ni behöver inte ursäkta er. Ni gör ett alldeles lysande jobb!
                    Trevligt om erbjudandena kan vara kvar.

/ Ola

Kommentar

• Gäst

Ursprungligen postat av deathdealer
                      Först - en STOR ursäkt till alla!
                      Vi kommer def. fortsätta med medlemserbjudanden, och i nästa nummer av ciklidbladet kommer det tillbaka. Vi gjorde bort oss och missade detta i senaste nummret, och skäll mer än gärna på mig.

Nu håller vi på för fullt att ställa samman ett så matnyttigt erbjudande vi bara kan, och ni kommer säkert bli nöjda.

Har ni ytterligare frågor kring detta, är ni varmt välkomna att kontakta mig!

Vänligen

DD
                      Hej

Att jag väckte frågan var mest en fundering inge skäll Då det tidigare varit diskussion om erbjudandet och en del ansåg att det skulle läggas ner därav frågan. Jag förstår mycket väl att vid ett regimskifte i en ideell förening så tar det lite tid innan bitarna faller på plats. och det tror jag nog att de flesta i denna eminenta förening har förståelse för. Så lycka till

Kommentar

Arbetssätt...