tycker ni att svordomar är okej

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
    Malawe det är också fusk ATT FYLLA I GAMLA INLÄGG
    man måste se framåt
    Vad menar du? Att jag kopplade samman mina inlägg med mina tidigare användarnamn (Tricella, Stefan Larsson)? Jag tyckte bara att det var rätt att göra så för forumets skull så att mina inlägg inte skulle ha "*" eller "n/a" på sig.

Att jag skrivit 7574 inlägg säger nada. Jag bryr mig verkligen inte. Sedan så är det så oerhört många som har skrivit betydligt mindre antal men mycket mer intressanta inlägg och mycket mer hobbyprofessionella. Jag har många inlägg med rent pladder, men det är ju också en del av ett forum...

Jag ser absolut framåt och nu jobbar jag som mest för att få ihop mitt 720L akvarium. Känns roligt. Har fått tid över (oplanerad) pga en längre tids sjukskrivning...

Kommentar

• cf.akvarielagret
      Användare
      • April 2002
      • 5028

Malawe
      sluta att svära det är olämpligt har vi kommit överens om
      du kan kolla statistiken för mig
      inga redigerade inlägg
      nästan inga svordommar
      alltid glad
      jag är Ateist
      men Gud talade till mig
      Gud är stor
      jag frågade hur stor ? inget svar
      han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

Malawe
        sluta att svära det är olämpligt har vi kommit överens om
        du kan kolla statistiken för mig
        inga redigerade inlägg
        nästan inga svordommar
        alltid glad
        Jag citerade det som "Orm" skrev en gång. Jag har inte speciellt många svordomar på min lista, inte om man ser till antalet inlägg jag gjort.

Orkar inte kolla din statistik utan litar på ditt ord...
        Har du aldrig redigerat? Hmm..bra gjort...
        Alltid glad..*Buäm* Dont think so...men du kan ju fortsätta leva i din illusion.

Kommentar

• Robin
          Användare
          • January 2003
          • 4526

Ursprungligen postat av Malawe
          Tycker synd om Robin som fått hård kritik för en mindre förseelse, men samtidigt tycker jag att man ska hålla en rak linje. Tycker även synd om Janne som nu i det närmaste hånats av folk som egentligen borde spendera sin tid på annat än att plocka lustighetspoäng på hans bekostnad. Bättre detta hade skötts via mail...
          Tack, men du behöver inte tycka synd om mig. Jag tar åt mig av sådant som jag anser är viktigt.. det andra sållar jag bort. Försöker iaf.
          Pajkastning på annonsmoderatorn har nuförtiden blivit en vardagssyssla för en del användare - tråkigt - men det är en helt annan sak.
          Mvh
          Robin

Kommentar

• StefanL
            Användare
            • August 2002
            • 10784

Ursprungligen postat av Robin
            Tack, men du behöver inte tycka synd om mig. Jag tar åt mig av sådant som jag anser är viktigt.. det andra sållar jag bort. Försöker iaf.
            Pajkastning på annonsmoderatorn har nuförtiden blivit en vardagssyssla för en del användare - tråkigt - men det är en helt annan sak.
            Det är inte lätt att vara moderator, men ni gör alla ett bra jobb måste jag säga. Ibland blir det fel och ibland slår det gnistor...huvudsaken är att man respekterar varandras åsikter och går vidare utan gammalt groll i kappsäcken. Tycker allvarligt att du och Janne skulle försöka komma över den irritation som finns sinsemellan.

Kommentar

• malawi375
              Användare
              • April 2006
              • 209

Ursprungligen postat av Malawe
              ...avsluta denna pajkastning som det nu blivit. Bara tråkigt att läsa...
              Nä, inte alls tråkigt, jag har fått många fniss av att läsa den här tråden. Undrar var cf.akvarielagret får allt ifrån t.ex.?

Kommentar

• Wilhelm
                Användare
                • April 2002
                • 9122

Klart att man inte ska svära i forumet eller i kyrkan, men ibland halkar en svordom in.
                Jag tror att jag har skrivit ett antal svärord, och några ggr skrivit dj....r .
                Själv så svär jag nog ganska mycket i vardagslivet.
                Sen tycker jag oxå att det är skillnad på svärorden.
                "Jäklar" eller "jäkla" anser inte jag är nåt svärord. Det är väl ingen som blir hysterisk om man har lite "jäklar anamma" .

För övrigt har inte svenska språket några riktiga svärord. Ska man svära ordentligt så får man svära på tyska, italienska, spanska eller nåt annat hetlevrat språk.

Ett simpelt jäklar bryr jag mig inte om men om svordomar sätts ihop t.ex "klantskalle, pucko, idiot eller liknande ord, ja då tar jag bort dom om jag upptäcker det.

Hoppas alla parter lugnat ner sig och tänker till innan nästa svärord skrivs.
                mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
                Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
                www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• mölnlycke ciklidodling
                  Banned
                  • April 2007
                  • 132

Hej
                  innan datorn fanns var det en himla bra serie på tv som påminner om denna tråd
                  Tårtan (typ tre stycken som alltid kastade tårtor (det var roligt när man var 10 år, nä fan det är roligt nu också)
                  hoppas att jag alldrig blir en
                  grinig gammal gubbe
                  Christer
                  ja christer det kanske är lätt för dig, du har ju robin som kan moderera bort dina konkurrenter , för han är ju ansvarig för annonserna, och jag blev ju drabbad av det , robin tryckte bara på en knapp så var mina annonser borta, tyvärr kan ja inte skriva vänliga hälsningar. janne

Kommentar

• Robin
                    Användare
                    • January 2003
                    • 4526

Ursprungligen postat av mölnlycke ciklidodling
                    ja christer det kanske är lätt för dig, du har ju robin som kan moderera bort dina konkurrenter , för han är ju ansvarig för annonserna, och jag blev ju drabbad av det , robin tryckte bara på en knapp så var mina annonser borta, tyvärr kan ja inte skriva vänliga hälsningar. janne
                    Hur svårt kan det vara att förstå?
                    Anledningen till att jag raderade dina annonser var att du annonserade på ett annonsplank avsett för privatpersoner - och det är inte du. Du bröt mot det första som står när man går in på köp & säljs annonseringsregler.
                    Följande regler gäller för privatannonsering:
                    På Köp & Sälj Privat kan endast privatpersoner annonsera. Annonsering är helt gratis, men
                    kräver att man har ett konto registrerat i forumet.
                    Och att jag håller Christer om ryggen - det var det dummaste jag hört. Konkurenter till Christer annonserar inte som privatpersoner! Christer har en stor tavla med Akvarieleasings öppettider i butiken så han har bara Kollegor.

Du bryter mot en hel del forumsregler just nu, det vet du va?
                    Mvh
                    Robin

Kommentar

• StefanL
                      Användare
                      • August 2002
                      • 10784

Nämen vad är detta? Det blir smutsigare och smutsigare...

Hade du inte kunnat flytta hans annonser då Robin? Man kan ju skriva in dom fel. Om möjligheten inte finns så borde ni kolla över den funktionen.

Sedan borde ni stänga denna tråd och föra diskussionen privat. Det här ser verkligen inte bra ut. Anklagelser mot moderator och moderator svarar med en ganska överlägsen ton.

Kommentar

• Gäst

trodde inte det skulle kunna spåra ur mer men det kunde det*suck* trist

Kommentar

• Micke
                          Användare
                          • April 2002
                          • 9579

Nu får du väl ändå ge dig Janne?

Dels var det ett tag sedan det här hände (redan när jag satt kvar i styrelsen) och det lönar sig väl inte att älta det i eveigheter och sedan smutskasta andra för att man själv inte orkar läsa reglerna innan man annonserar? Men framförallt är din kritik helt obefogad då du precis som alla andra företagsannonsörer nu kan annonsera hur mycket du vill när du har ett företagskonto. Ingen sitter väl och raderar annonnser som placeras i rätt katrgori?

Malawe: för att flytta annonserna till företagsannonsering krävs att annonsören har ett företagskonto, vilket Janne inte hade när detta hände.

Den här tråden är bland det tramsigaste jag har läst och borde raderats för längre sedan eftersom den enbart syftar till att ifrågasätta moderering och de regler styrelsen satt upp för annonsering.
                          Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                          Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Wilhelm
                            Användare
                            • April 2002
                            • 9122

Nu så stänger jag denna tråd och hoppas att ingen fortsättning sker nån annanstans.
                            mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
                            Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
                            www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

Arbetssätt...