Det verkar ju inte finnas så mycket fotbollsfolk här, men jag är iallafall väldigt upphetsad när världens två bästa klubblag möts idag i Aten 20:45. Jag är ganska lugn ändå, för det kan ju bara inte bli lika spännande som sist, och det är klart, om man är ett av 3-4 lag som vunnit 5ggr så han man ju sitt lilla båa märke på ärmen och det är ju ett bevis av rang på storhet.
Jag ogillar krönikörer, men Simon bank är ganska lustig när han skriver:
"Men, herregud: Det här är Milan–Liverpool, det är inte vilken jävla uppföljare som helst. Det är Casablanca 2. Borta med vinden 2. Taxi Driver 2 (återkomsten). Det är reprisen på den vackraste klubbmatch som någonsin spelats."
Några favoriter finns ju i Milan. Kaká exempelvis. De flesta tror även på Milan, men jag tror alltid på Liverpool, även när de ligger under med 3-0 i halvlek
Vad tror ni?
Jag ogillar krönikörer, men Simon bank är ganska lustig när han skriver:
"Men, herregud: Det här är Milan–Liverpool, det är inte vilken jävla uppföljare som helst. Det är Casablanca 2. Borta med vinden 2. Taxi Driver 2 (återkomsten). Det är reprisen på den vackraste klubbmatch som någonsin spelats."
Några favoriter finns ju i Milan. Kaká exempelvis. De flesta tror även på Milan, men jag tror alltid på Liverpool, även när de ligger under med 3-0 i halvlek
Vad tror ni?
Kommentar