Starta Ciklid/akvarie förening i Borås?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • July 2002
    • 5395

Ursprungligen postat av classe
    men jag har inbetalt den medlem själv gbg ciklidgrupp den plusgiro nr 4905478-6 sista jag inbetala i 28 mars 150 kr.. jag hittar den kort på nols ciklidhobby.. kanske det kan vara olycka..
    Om det var en olycka att ta ett GCG kort på Nols Ciklidhobby? Haha, ja det kan man ju diskutera, men det tror jag inte det var. Som sagt, maila Mia så kan hon svara på dina frågor. Du hittar kontaktuppgifter på: http://www.gcg.se/html/styrelsen.html
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Zaphi
      NCS Medlem
      • July 2002
      • 5395

Ursprungligen postat av Björn
      Till hösten flyttar jag upp till Göteborg, så bli inte förvånade om det dyker upp en skåning på nått möte. Bör jag ta med min flickvän som tolk?
      Jep, hon kan säkert tolka åt bägge håll då Nehdå! Det är ju kanooon att du skall flytta till Göteborg. Bättre än så kan det inte bli! Det är som rena lotterivinsten du gjort!

Kommentar

• Zaphi
        NCS Medlem
        • July 2002
        • 5395

Ursprungligen postat av Crenicichla
        Nu har jag bestämt mig att ansluta mig till er trevliga förening.
        Det blir dock inte till Havets Hus resan utan jag dyker upp efter semestern.
        Kanon! Bättre kan det inte bli!

Kommentar

• classe
          NCS Medlem

• April 2007
          • 1147

Ursprungligen postat av Zaphi
          Om det var en olycka att ta ett GCG kort på Nols Ciklidhobby? Haha, ja det kan man ju diskutera, men det tror jag inte det var. Som sagt, maila Mia så kan hon svara på dina frågor. Du hittar kontaktuppgifter på: http://www.gcg.se/html/styrelsen.html
          ja jag har ta den en kort på gcg den i noilsciklidhobby så jag villl med medlem självklart.. och har inbetala den allt redan.. jag har sökt på mail mia landberg den innan så hoppas hon kommer mail till mig tillbaka..
          375 LITER Malawi arter..
          74 Liter Malawi yngel...

Kommentar

• Kalle-El
            Användare
            • August 2005
            • 255

Ursprungligen postat av Tony
            Jag ser heller ingen mening med att starta en Boråsförening. GCG är optimalt och lagom

Därmed inte sagt att man kan ha lite lokala träffar och kolla på fisk i Boråstrakten.
            Lagom för dig ja som bor ett stenkast från motorvägen till Göteborg...

Kommentar

Arbetssätt...