If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tror att många av de ciklidintresserade i Borås redan är anslutna till GCG (Göteborg Ciklidsgrupp www.gcg.se).
Det är min gissning med, men eftersom de mest verkar vara Afrika orrienterat intresse i gcg så kan jag inte påstå att det käns lockande att gå med där..
Så då tänkte jag forska lite om jag råkar ha sådan tur att slippa ta mig till gbg
Det är inte alls alltid speciellt Afrikaorienterat. Igår exempelvis hade vi ett föredrag om Diskus. Tidigare i vår har vi även haft föredrag om små saltvattensakvarier, ciklider med växter samt ett föredrag om en resa i Amazonas. Den 9/6 har vi en resa till Havets Hus i Lysekil samt Grillning hos Kent i Nol och där är det mest Koi som gäller
Faktum är att det varit väldigt lite Afrika hittills i år, kanske för lite, men det går ju i vågor såklart beroende på vad styrelsen hittar på varje säsong. Så det är nog bara att ta sig i kragen och åka till Göteborg en gång i månaden. Det finns redan en hel gäng boråsare du säkert kan få samåka med...
Det är inte alls alltid speciellt Afrikaorienterat. Igår exempelvis hade vi ett föredrag om Diskus. Tidigare i vår har vi även haft föredrag om små saltvattensakvarier, ciklider med växter samt ett föredrag om en resa i Amazonas. Den 9/6 har vi en resa till Havets Hus i Lysekil samt Grillning hos Kent i Nol och där är det mest Koi som gäller
Faktum är att det varit väldigt lite Afrika hittills i år, kanske för lite, men det går ju i vågor såklart beroende på vad styrelsen hittar på varje säsong. Så det är nog bara att ta sig i kragen och åka till Göteborg en gång i månaden. Det finns redan en hel gäng boråsare du säkert kan få samåka med...
har du fått min medlem den i göteborg ciklidgrupp ännu????? jag har betalt den in dig den min namn o är ny medlem innan.. har du fått??
jag undrar det om den?? min riktig namn är klas bengtsson kommer från örby..tack mkt
Vi hade ett styrelsemöte i Borås nyligen! Riktigt trevligt! Det är väl inte omöjligt att fler aktiviteter kan förläggas där! Kom gärna med förslag till info@gcg.se.
Klas! Du är inte med på den senaste listan jag fått från 10/5, men om du mailar vår kassör så kan hon säkert svara på om pengarna kommit fram etc.. Hemmes mail finns på www.gcg.se
Vi hade ett styrelsemöte i Borås nyligen! Riktigt trevligt! Det är väl inte omöjligt att fler aktiviteter kan förläggas där! Kom gärna med förslag till info@gcg.se.
Klas! Du är inte med på den senaste listan jag fått från 10/5, men om du mailar vår kassör så kan hon säkert svara på om pengarna kommit fram etc.. Hemmes mail finns på www.gcg.se
men jag har inbetalt den medlem själv gbg ciklidgrupp den plusgiro nr 4905478-6 sista jag inbetala i 28 mars 150 kr.. jag hittar den kort på nols ciklidhobby.. kanske det kan vara olycka..
jag har inbetala samma nordiska ciklidsällskap oxåå samma dag den och fick den klart medlem av brev o är med medlem den nummer oxåå..
jag är intresserad att komma o vara med på den möte om gbg ciklidgruppen där nån gång så o nyfika så klart o snacka mkt olika fiskar och lever växer uppe sitt hemma så histrofia så klart roligt hobby om akvariefiskar.. jag vill komma dit göteborg o på möte.. jag har bil själv så ingen problem.. mvh classe
Kommentar