Bildreportage GCG i Köpenhamn/Skåne

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Niklas Olsson
    Användare
    • February 2003
    • 1156

Bildreportage GCG i Köpenhamn/Skåne

Nu kan du se hur trevligt vi hade det i Köpenhamn och Skåne förra helgen på www.gcg.se , där finns nu ett bildreportage från resan.
    //Niklas

www.nofoto.se
    Nofoto på Facebook
    • 4526

Ball krokodil.. men det var dåligt med rörelseoskärpa på kortet. Hade den stelnat tro?
    Mvh
    Robin

Kommentar

• PatrikMalmo
      Användare
      • May 2005
      • 4642

Ursprungligen postat av Robin
      Ball krokodil.. men det var dåligt med rörelseoskärpa på kortet. Hade den stelnat tro?
      Håller man krokodiler hårt runt nosen så rör de sig inte. Tror jag. Ni verkar ha haft en bra resa i allafall, får se om det bär iväg fler gånger. Blir det bara förvarnat i lite extra tid så ska jag guida mer på kvällen också. Vet att det finns ett gäng folk som är glada för god öl, och det finns några ställen i Byen man bara inte ska missa. Trist att jag inte kom ihåg att tipsa om dem redan nu. Annars lär vi väl ses i Duisburg en del av oss, och så ska vi ju faktiskt pallra oss upp till Götet nästa helg - fast det blir enbart över dagen och till de ställena vi ska till så hittar vi.

Hilsen,

P
      Ingen fisk har läst böckerna.

Kommentar

• Niklas Olsson
        Användare
        • February 2003
        • 1156

Med de händerna runt din nos Robin skulle säkerligen du också bli paralyserad...
        //Niklas

www.nofoto.se
        Nofoto på Facebook

Kommentar

Arbetssätt...