Ruggigt fina Diskus Kaj! Kul och intressant att se...
Diskustråden!
Kollaps
X
-
-
Kul med en diskus tråd Blir till att börja läsa från sida 1!!!
Ser i fram åt mycket bilder och hemliga knepKommentar
-
herre gud, heter du så så behöver du varken bilder eller råd....
kaj...... fasen..... kommer snart..Kommentar
-
Kul Kaj att du bjussar på lite kvalitetsdiskus här på forumet. Diskus är ju så "stort" att mycket sker på egna siter och diskusforum, men jag som är så där lagom intresserad som många(?) är och tänker att sen, nån gång, nästa setup...uppskattar att man även här delar med sig av den underbara flundran.Kommentar
-
Kanondiscus Kaj
In med fler bilder.
Välkommen Tony TanD till forumetDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Ursprungligen postat av drdFick du dom gratis för all reklam du gör för dom eller ?
Varför skulle vi ge bort fisk gratis??
Vi behöver röda som jag skall använda till att korsa ihop med mina Sanmerha-Albino inter för att få mer röd färg i en slutlig röd albino och det dumma var att vi sålde iväg alla istället för att behålla några plus att vi har en hel drös med Mosaicer mm så det blev till och byta lite, konstigare än så är det inte.
Har läst igenom hela denna tråd och kan ärligt skriva att jag är ytterst tveksam till att det är bra att vårat namn figurerar så mycket här, tror inte det är bra när det blir för mycket.
Vi är givetvis väldigt glada åt positiv reklam men blir det för mycket så är den inte positivt tillslut tror jag.
Sälv tycker jag det finns en hel drös med duktiga diskusfreaks som man säkert ligger efter, bla i Varberg, Trollhättan, Tyresö för att nämna några.
MVH
RobbanKommentar
-
Ursprungligen postat av jolleherre gud, heter du så så behöver du varken bilder eller råd....
kaj...... fasen..... kommer snart..
Tackar för välkommandet!
Har lite läsning kvarKommentar
-
jag bara sköjjade, det är inga dåliga namn det där bara hehe.
till robban och matte så det är nog ingen fara. folk tar sig till er om dom vill ha fin fisk även om det skrivs "mycket" om er man förstår att det är någon som är ultra super mega laser förälsked i sina nya fiskar och aningen exentrisk med det. det tror jag de flesta fattat vid detta laget. det är ju grymma dirrar ni har.Kommentar
-
JAg har tidigare matat mina diskusar med bla Diskusquick, och det äter de flesta. Har nu köpt stendkers mix som jag tänkte prova med men det dög inte. Fick ta upp det igen. Besvärliga j-kla fiskar jag har...
Vad matar ni era fiskar med. Varierar ni det hela, eller håller ni er till ett foder?
Förövrigt så inhandlade jag ett par diskusar idag. Skulle gärna vilja ha några Heckel diskusar och hittade en som jag köpte. Med lite tur får butiken in fler framöver så att jag kan fylla på med fler. Köpte även en liten Santarem.//Stefan LindstedtKommentar
-
Hej!
Hej!
Stenkder matar jag med det är ett bra foder,samt D-50 PLus ett flingfoder,och Janssons räkcocktail Lyx,och ett diskusfoder som innehåller 30% Artemia,Mvh Ann-Mari PS Diskusquick är också braKommentar
-
Ursprungligen postat av annmariHej!
Janssons räkcocktail LyxKommentar
-
Varför skulle hon inte mata röda fiskar med färgförstärkande foder?Kommentar
-
Ursprungligen postat av GabbiVarför skulle hon inte mata röda fiskar med färgförstärkande foder?
men det är ju en självklarhet det du säger *S*Kommentar
-
Jag har iofs inte läst slutet på tråden. Har du bytt bort dina röda som du pratat så mycket om, AnnMarie?
I vilket fall så brukar jag också välja lyxmixen över den vanliga om jag kan.Kommentar
-
Hej!
Hej!
Nej Gabbi jag har bar bytt 4 st av dom mot 4 st Moasic Leopard mycket fina,Mvh Ann-MariKommentar
Kommentar