Ursprungligen postat av annmari
Diskustråden!
Kollaps
X
-
-
-
Ursprungligen postat av annmariHej!
Klart dom blir F1r eftersom föräldrarna är VF rent vatten,Mvh Ann-MariKommentar
-
Ursprungligen postat av rent vattenNu kommer jag till ursprungsfrågan vilken discus är snyggast?Kommentar
-
Ursprungligen postat av kaj.pDen du tycker är snyggast så klart Finns väl inget annat svar.Kommentar
-
den snyggaste jag har sett, inte i verkligheten men på bild, är från BTN Guide om discus. sid 43. bild nr 7.
Korsning av Turquoise och Heckel från Wayne Ng.
i verkligheten är nog den snyggaste jag sett en riktigt fet marlboro redHinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet.Kommentar
-
Ursprungligen postat av fs7210den snyggaste jag har sett, inte i verkligheten men på bild, är från BTN Guide om discus. sid 43. bild nr 7.
Korsning av Turquoise och Heckel från Wayne Ng.
i verkligheten är nog den snyggaste jag sett en riktigt fet marlboro red
Hmm störande att den boken mest innehåller shoppade o montagebilder. Ta golden paret på sida 12 Hittar du inte dem i Btn natur miljö både i början o slutet? Finns fler ex.
Sedan här är några cross Röd turkos Heckel som jag hade hemma för ett tag sedan.
Lite annan fisk är med på kortetKommentar
-
Dom här e rätt snygga...simmar hos mig i lödde// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Kommentar
-
Hej!
Hej!
Röd turkos är min favorit bland odlade arter,bland VF är Tefe grön favoriten,Mvh Ann-MariKommentar
-
Skulle man kunna ha ett par discus tillsamans met två par A.metae, ett par A. diadema, ett
par G. iporangensis. I ett 720 kar. Och skulle det räcka med et 50% vattenbyte i veckan?To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénSkulle man kunna ha ett par discus tillsamans met två par A.metae, ett par A. diadema, ett
par G. iporangensis. I ett 720 kar. Och skulle det räcka med et 50% vattenbyte i veckan?Kommentar
-
Hej!
Hej!
Man behöver ingen märkvärdig inredning när man håller diskus dom är så fina i sig lite krukor med vallisneria samt amazonassvärdplanta,Mvh Ann-MariKommentar
-
Hej!
Hej!
Jag har en bild på mina Red rose diskus någon här som vet hur jag lägger ut dom på denna tråd?Dom ligger i min dator;Mvh Ann-MariKommentar
-
Ursprungligen postat av annmariHej!
Man behöver ingen märkvärdig inredning när man håller diskus dom är så fina i sig lite krukor med vallisneria samt amazonassvärdplanta,Mvh Ann-MariKommentar
Kommentar