Ursprungligen postat av Tony
Malawi -> Tanganyika
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av TonyVF Permaxillaris i den storleken för 200kr? Knappast troligt då odlade brukar ligga på det dubbla i samma butik.
Priset för vuxna VF permaxillaris ligger på det tredubbla/styck.
Moderator får ta bort inlägget om det blir för mycket reklam nu. Tilläggas kan, att han inte hade inne några nu...Kommentar
-
-
ok Där va nog svaret att det inte va parmaxillaris jag såg vid det tillfället utan något annat som bara var lite lik..Kommentar
-
Ursprungligen postat av ByttorpAllting är ju relativt när det kommer till prisbild på fisk, men jag skulle då rakt inte säga att dessa fiskar är billiga. OM du menar de två fiskarna som Kent hade så finns numera den ena fisken hos mig, det som i så fall förmodas vara honan. Men du är varmt välkommen hem för att könsbestämma mina fiskar om du tycker det är lätt, för egen del så blir det mycket gissningar för tillfället då jag inte har "vänt på dom" ännu.
Gillar fisken skarptSenast redigerad av Xork; 16 May 2007, 23:20.Sisten i vattnet är en....twedmark@spray.seKommentar
-
Ja just det, vet inte om någon är så intresserad men jag kan ju skriva vad det blev.
5st Callochromis Pleurospilus "Kigoma"
4st Xenotilapia Flavipinnis "Kekese" (?)
8st Cyprichromis Leptosoma "Utinta"
2st Eretmodus Cyanostictus "Kigoma"
2st Altolamprologus Compressiceps "Sumbu"
Kemin i akvariet verkar vara bra. Både hästnosarna och Compressicepsen verkar ha parat ut sig direkt. (Inga kräsna fiskar här inte... )
Callochromis och Xenotilapia verkar funka bra ihop, fast den största och vackraste Callochromishanen verkar ändå vara medveten om att han är störst och vackrast...
Angående foder, så verkar det som om cyklops är grejen för alla dessa. Visserligen äter Compressicepsen det mesta ändå.Kommentar
-
Ursprungligen postat av RembrandtCallochromishanen verkar ändå vara medveten om att han är störst och vackrast...mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar