The Ark

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Matz Karlsén
    Användare
    • February 2004
    • 1127

The Ark

Imorgon gott folk! Kommer Växjö med på världskartan då the Ark ställer upp i ESC. Själv tror jag deras låt har en jättechans att komma högt upp och i bästa fall på första plats. Eller vad tror ni? Heja Sverige!!!!!
    To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!
  • Robin
    Användare
    • January 2003
    • 4526

Ja, folk brukar ju inte rösta på den bästa låten...så det kommer nog gå bra resultatmässigt.
    Mvh
    Robin

Kommentar

• Matz Karlsén
      Användare
      • February 2004
      • 1127

Ursprungligen postat av Robin
      Ja, folk brukar ju inte rösta på den bästa låten...så det kommer nog gå bra resultatmässigt.
      Har du lyssnat på de andra bidragen? Och i såfall vilken gillade du bäst?
      To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!

Kommentar

• Wilhelm
        Användare
        • April 2002
        • 9122

Det blir väl precis som vanligt vid fikaborden på måndag. Ingen har tittat på programmet, men alla vet hur dåliga låtarna var och vad artisterna hade på sig.

"Jag tittade till lite när jag gick förbi tv´n" är vanligaste bortförklaringen.
        mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
        Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
        www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• Micke Jarhl
          Användare
          • April 2002
          • 2277

The Ark vinner bästa Sverige har haft med på länge i den tävlingen iofs är jag väl inte den större fan av melodifestivalen men The ark är Bra!!
          Micke Jarhl Med akvarium!

Kommentar

• malawi375
            Användare
            • April 2006
            • 209

Njäe, inte gjorde The Ark något särskilt bra framträdande i lördags, men det hade nog inte spelat någon roll vad de gjort. Själv tyckte jag Finlands låt rockade gött, men det gick ju inte speciellt bra det heller...

Kommentar

• Tony
              Användare
              • April 2002
              • 4594

Ä, jag håller med löpsedlarna. Lägg ner skiten! Inte för att fel låt vann utan för att det är en patetisk tävling med extremt intetsägande musik.
              Tony Englund

Kommentar

• Ola Svensson
                Användare
                • April 2002
                • 14633

Ursprungligen postat av Tony
                Ä, jag håller med löpsedlarna. Lägg ner skiten! Inte för att fel låt vann utan för att det är en patetisk tävling med extremt intetsägande musik.
                Ar du inte klok! Jag tyckte att det var extremt underhallande men annu battre nar det gnalls i bade svensk och brittisk press. Komik pa hogsta niva!

Samtidigt sa later det bra mycket mindre intetsagande an vad jag minns fran tidigare. OK, Irlands bidrag var bland det mer extrema jag nagonsin hort i musikvag. En telofonton ar mer intetsagande vilket gor att Irland lyckades bli sa intetsagande att man kommer ihag dem. Extremt faniga leenden osv. De lyckades asamka psykisk skada med en brutalitet som alla blackmetal band inte ens ar i narheten av. Nar trumman kom fram pa slutet kved jag av smarta. Varldsklass!
                Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• malawi375
                  Användare
                  • April 2006
                  • 209

Jag håller nog med Ola om att det lockade till flera goda skratt så varför lägga ner? Vill man inte se så är det ju bara att låta bli... Men man får ju ta det för vad det är och inte förvänta sig någon som helst seriositet precis Har vi inte nån bra pajas att skicka nästa år? (sjungande helst men ej krav, gick ju bra för Ukraina ändå) Förslag?

Kommentar

• Ola Svensson
                    Användare
                    • April 2002
                    • 14633

Ursprungligen postat av malawi375
                    Jag håller nog med Ola om att det lockade till flera goda skratt så varför lägga ner? Vill man inte se så är det ju bara att låta bli... Men man får ju ta det för vad det är och inte förvänta sig någon som helst seriositet precis Har vi inte nån bra pajas att skicka nästa år? (sjungande helst men ej krav, gick ju bra för Ukraina ändå) Förslag?
                    Kurt Olsson
                    Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Tony
                      Användare
                      • April 2002
                      • 4594

Jag stördes inte sådär värst mycket av eländet förr, men nuförtiden när spektaklet tar upp flera helger av tv-tid är det jobbigt
                      Tony Englund

Kommentar

Arbetssätt...