Imorgon gott folk! Kommer Växjö med på världskartan då the Ark ställer upp i ESC. Själv tror jag deras låt har en jättechans att komma högt upp och i bästa fall på första plats. Eller vad tror ni? Heja Sverige!!!!!
The Ark
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Ja, folk brukar ju inte rösta på den bästa låten...så det kommer nog gå bra resultatmässigt.Mvh
Robin -
Ursprungligen postat av RobinJa, folk brukar ju inte rösta på den bästa låten...så det kommer nog gå bra resultatmässigt.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Det blir väl precis som vanligt vid fikaborden på måndag. Ingen har tittat på programmet, men alla vet hur dåliga låtarna var och vad artisterna hade på sig.
"Jag tittade till lite när jag gick förbi tv´n" är vanligaste bortförklaringen.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
The Ark vinner bästa Sverige har haft med på länge i den tävlingen iofs är jag väl inte den större fan av melodifestivalen men The ark är Bra!!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Njäe, inte gjorde The Ark något särskilt bra framträdande i lördags, men det hade nog inte spelat någon roll vad de gjort. Själv tyckte jag Finlands låt rockade gött, men det gick ju inte speciellt bra det heller...Kommentar
-
Ä, jag håller med löpsedlarna. Lägg ner skiten! Inte för att fel låt vann utan för att det är en patetisk tävling med extremt intetsägande musik.Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyÄ, jag håller med löpsedlarna. Lägg ner skiten! Inte för att fel låt vann utan för att det är en patetisk tävling med extremt intetsägande musik.
Samtidigt sa later det bra mycket mindre intetsagande an vad jag minns fran tidigare. OK, Irlands bidrag var bland det mer extrema jag nagonsin hort i musikvag. En telofonton ar mer intetsagande vilket gor att Irland lyckades bli sa intetsagande att man kommer ihag dem. Extremt faniga leenden osv. De lyckades asamka psykisk skada med en brutalitet som alla blackmetal band inte ens ar i narheten av. Nar trumman kom fram pa slutet kved jag av smarta. Varldsklass!Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Jag håller nog med Ola om att det lockade till flera goda skratt så varför lägga ner? Vill man inte se så är det ju bara att låta bli... Men man får ju ta det för vad det är och inte förvänta sig någon som helst seriositet precis Har vi inte nån bra pajas att skicka nästa år? (sjungande helst men ej krav, gick ju bra för Ukraina ändå) Förslag?Kommentar
-
Ursprungligen postat av malawi375Jag håller nog med Ola om att det lockade till flera goda skratt så varför lägga ner? Vill man inte se så är det ju bara att låta bli... Men man får ju ta det för vad det är och inte förvänta sig någon som helst seriositet precis Har vi inte nån bra pajas att skicka nästa år? (sjungande helst men ej krav, gick ju bra för Ukraina ändå) Förslag?Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Jag stördes inte sådär värst mycket av eländet förr, men nuförtiden när spektaklet tar upp flera helger av tv-tid är det jobbigtTony EnglundKommentar
Kommentar