If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det ryktas om att 20st GCGare kommer vara i Köpehman imorgon och Skåne på Söndag... Kanske om man har tur så kommer det dyka upp lite bilder från resan, dock tar jag inte med min kamera
Det ryktas om att 20st GCGare kommer vara i Köpehman imorgon och Skåne på Söndag... Kanske om man har tur så kommer det dyka upp lite bilder från resan, dock tar jag inte med min kamera
ja jag pratade precis med peter i tomelilla på ciklidhobby, han kommer att ha grymt rabatterade priser när vi dyker upp på söndagen. ( han nämnde något om någon whisky, men jag fattade inte vad han menade mvh malawijanne
Ah! Om ni undrar vad det är för glasögon och varför de var med på GCGs resa så kan jag berätta att det är de som vi delar ut till våra medlemmar innan vi skall titta på tanganyikaciklider så att de skall få lite färg..
Ah! Om ni undrar vad det är för glasögon och varför de var med på GCGs resa så kan jag berätta att det är de som vi delar ut till våra medlemmar innan vi skall titta på tanganyikaciklider så att de skall få lite färg..
Hmm. Jag trodde de var till för att skärma av de strålande färgerna på sandciklider, featherfins och cyps...
Håller med på det sista jag...Victor har inte riktigt förstått detta med färg än.
Tack för att ni guidade oss där nere Patrik. Tror inte vi hade hunnit med så många butiker annars. Bra med nå´n som vet vart ställena ligger, slippa lägga massa dyrbar tid på att snurra runt.
Mm, blir jag bara förvarnad i lite bättre tid ska jag guida på aftonen också - det finns ett duktigt gäng med verkligt bra pubar i Byen. Månne kan vi även försöka få till ett besök hos en akvarieförening som enligt uppgift har ca 100 kar med nästan enbart sjöciklider i sin föreningslokal.
Kommentar