Tänk om han behåller dem
Stipendiefiskar på vift
Kollaps
X
-
-
Bättre att han behåller dem än att de dör iaf
Jävligt bra gjort! Ursäkta språket....Det går alltid en senare buss.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av RobinDet blir en rolig artikel av detta sen...Mvh AlexKommentar
-
Alla fiskar lever.
Sicken hjälte den där Deelay. De får simma inatt i Solna så får vi se om det är läge att göra ett nytt försök med bussgods imorgon. Raka spåret, utan byten, till Kalmar.
Cheers Deelay, jag kommer upp till Solna den 8 juni, lilltjejen tar studenten, bjuder på ett par bira i valfri lokal.
JonneNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Ja bussgods har verkliggen fruktansvärd dålig service. Beställde oxå fiskar från Nol för några veckor sedan och det var inte heller helt problemfritt.
Skulle man kunna få ta del av din försöksplan, håller själv på med ett forskningsprojekt inom fisknutrition.Kommentar
-
-
Då är man hemma da, dom såg lite medtagna ut men jag har sett bra mycket värre som klarat sig galant så det borde nog gå bra detta med.
Tyvärr så kan sånt slå tillbaka lite senare om dom blivit allt för stressade av nedkylningen och resan men som tur är finns det ju medicin mot sånt =)Kommentar
-
-
Kommentar
-
Jag fick för ett tagsen en del kritik för att jag sa att jag inte hade vågat skicka fisk på det visetKommentar
-
Schysst ingripande,Deelay!
Hur många timmar totalt va de packade? Och hur; med syrgas utgår jag ifrån men var de även singelpackade?"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Ursprungligen postat av ozricSchysst ingripande,Deelay!
Hur många timmar totalt va de packade? Och hur; med syrgas utgår jag ifrån men var de även singelpackade?Senast redigerad av deelay; 09 May 2007, 02:12.Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelay12 timmar och 20fiskar i en stor påse med syrgas så det va nog ingen riktig fara än på ett tag skulle jag tro. Det luktade iof en hel del ammoniak i påsen när jag öppnade den men som sagt... det var nog inte meningen att dom skulle vara där 12 timmar.Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
Kommentar