vem är den fiskarna hos er kung som bestämmer???????
kungfisk??
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Det brukade variera mellan Auratusen eller Lombardoin. Beroende på formen för dagen. Numera är både de dominerande hanarna borta och istället har en stor kolsvart Crabro tagit över dominansen i karet. -
Ursprungligen postat av classevem är den fiskarna hos er kung som bestämmer???????
förra oxåå den gamla längsen är den
metria. esthera. röd zebra hane som färg den ljusblå..
mel.auratus och metria.lombordi innan två hanar samma strid förra gamla innan längsen men den finns inte nu längsen..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Ursprungligen postat av SacriumDet brukade variera mellan Auratusen eller Lombardoin. Beroende på formen för dagen. Numera är både de dominerande hanarna borta och istället har en stor kolsvart Crabro tagit över dominansen i karet.375 LITER Malawi arter..
-
Jaså? Det är lite olika det där. Köpte fem stycken Crabro 2+3 hos Kent i nol och lyckades få en total jackpot där alla fem växt till sig och färgat helt otroligt.Kommentar
-
Mina totalt främmande Vieja synspilum är helt klart diktatorer. Det finns garanterat inte en enda malawiciklid som står emot dem, så den firren bör inte blandas med klen fisk som malawicikliderTony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av SacriumJaså? Det är lite olika det där. Köpte fem stycken Crabro 2+3 hos Kent i nol och lyckades få en total jackpot där alla fem växt till sig och färgat helt otroligt.Senast redigerad av classe; 08 May 2007, 18:29.375 LITER Malawi arter..
-
Ja helt klart en bra affär. Är lite nyfiken på att ta mig neråt för att se om han har kvar några Trewavasae higga reef. Tänkte försöka göra ett lekakvarie där bara trewavasae higga reef, m.zebra nakantenga och melanochromis northern blue ska gå. Så får vi se om dom leker.Kommentar
-
Ursprungligen postat av TonyMina totalt främmande Vieja synspilum är helt klart diktatorer. Det finns garanterat inte en enda malawiciklid som står emot dem, så den firren bör inte blandas med klen fisk som malawiciklider375 LITER Malawi arter..
-
Ursprungligen postat av TonyMina totalt främmande Vieja synspilum är helt klart diktatorer. Det finns garanterat inte en enda malawiciklid som står emot dem, så den firren bör inte blandas med klen fisk som malawiciklider375 LITER Malawi arter..
-
Ursprungligen postat av SacriumJa helt klart en bra affär. Är lite nyfiken på att ta mig neråt för att se om han har kvar några Trewavasae higga reef. Tänkte försöka göra ett lekakvarie där bara trewavasae higga reef, m.zebra nakantenga och melanochromis northern blue ska gå. Så får vi se om dom leker.375 LITER Malawi arter..
-
Ursprungligen postat av TonyMina totalt främmande Vieja synspilum är helt klart diktatorer. Det finns garanterat inte en enda malawiciklid som står emot dem, så den firren bör inte blandas med klen fisk som malawicikliderKommentar
-
Ursprungligen postat av SacriumDet brukade variera mellan Auratusen eller Lombardoin. Beroende på formen för dagen. Numera är både de dominerande hanarna borta och istället har en stor kolsvart Crabro tagit över dominansen i karet.Senast redigerad av classe; 08 May 2007, 20:12.375 LITER Malawi arter..
-
Mja jag har aldrig haft golden så jag vet inte, jag har alltid tyckt att den verkat så tråkig. Flera vänner har den men den har aldrig lockat. Acei har jag ingen koll på.
Rödzebra har jag aldrig heller haft, men dom kan ju definitivt bita ifrån mer.Kommentar
-
Ursprungligen postat av SacriumMja jag har aldrig haft golden så jag vet inte, jag har alltid tyckt att den verkat så tråkig. Flera vänner har den men den har aldrig lockat. Acei har jag ingen koll på.
Rödzebra har jag aldrig heller haft, men dom kan ju definitivt bita ifrån mer.375 LITER Malawi arter..
Kommentar