Kolla länken nedan. Ganska läckert med vågor, tycker jag. Hur skulle detta te sig i tex ett Tanganyika kar. Nån som testat i sötvatten?
Nån som testat en wave box i sötvatten?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Ursprungligen postat av ChristernKolla länken nedan. Ganska läckert med vågor, tycker jag. Hur skulle detta te sig i tex ett Tanganyika kar. Nån som testat i sötvatten?
http://media.putfile.com/Clownens-Reef-Aquarium
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna. -
Kommentar
-
Ursprungligen postat av blackenedDet skulle vara kul att se ett kar med wavebox på aluställning Det lär gunga ganska braKommentar
-
Står i begrepp att sätta igång ett 150x50x60 cm kar med ciklider (Malawi eller Tangayika) tär vågmaskinen skall vara ett inslag. Vore häftigt att bygga en bränningsbiotop. Nån som vet var jag kan hitta info om vilka arter i de olika sjöarna som lever i en sådan miljö?Kommentar
-
Ursprungligen postat av ChristernStår i begrepp att sätta igång ett 150x50x60 cm kar med ciklider (Malawi eller Tangayika) tär vågmaskinen skall vara ett inslag. Vore häftigt att bygga en bränningsbiotop. Nån som vet var jag kan hitta info om vilka arter i de olika sjöarna som lever i en sådan miljö?
Har inte helt pejl på Malawi, men de flesta Mbunas torde uppskatta en vågmaskin (fast jag tror inte de uppskattar att leva i bränningar).
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Om man ser genom akvaristens ögon, blir det inte väl gungit och titta på i längre stunder.
Tyckte jag blev gungig av bara filmsnutten.Kommentar
-
Ursprungligen postat av discusredOm man ser genom akvaristens ögon, blir det inte väl gungit och titta på i längre stunder.
Tyckte jag blev gungig av bara filmsnutten.Mvh
RobinKommentar
-
Kan hålla med om att det gungade rejält. Det borde dock gå att ställa in samt att man behöver inte ha maskinen påslagen hela tiden. En fördel med maskinen (förutom det estetiska) är att det tydligen blir omöjligt för slam att ansamlas på botten då vattenomsättingen lär ligga på 100 000 liter i timmen!Kommentar
Kommentar