heter dom väl!? 2 nya invånare i mitt CA kar dottern köpte dom till sitt kar men dom var lite för stora där käkade upp hennes guppy och tetror över en natt glupska rackare...
stanniolbarb!!
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av GabbiSchwanefeldin är underbar...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Fan vad man blir sugen på å meta gädda"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
*rotar efter en bild på Esox lucius att lägga upp nästa gång någon köpt en gäddciklid...*Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Micke Jarhlheter dom väl!? 2 nya invånare i mitt CA kar dottern köpte dom till sitt kar men dom var lite för stora där käkade upp hennes guppy och tetror över en natt glupska rackare...Kommentar
-
Ursprungligen postat av Gabbi
ok Magnus jag har bara sett små här omkring men dom ska växa väldigt fort om dom får mycket mat enligt förra ägaren till dom..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
en ny bild på mina Schwanefeldin. har ju inte fler objekt att fotografera i fisk ivägSenast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:16.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar