Ursprungligen postat av Daniel Ju
Malawi-klassikern
Kollaps
X
-
Fiskar är vänner-inte mat! -
först skriver du
Labidochromis caeruleus och Metriaclima estherae utan tvekan! Kanske inte den snyggaste kombon, men med all säkerhet de absoluta toppsäljarna
Ursprungligen postat av TonyJa, skillnaden är dock att rödzebra och golden är svåra att få död på, demasonin är det inte
Pseudotropheus saolusi smyger nog in på tredjeplatsen annars..
alla 3 + acei tanzaneia black ???Kommentar
-
Ursprungligen postat av specmatsklassiker är väl Labeotropheus Trewavasae, Metriaclima zebra, Melanochromis Auratus.
Att ha denna kombination tillsammans i ett akvarium, hade inte det blivit lite WWIII?
Dessa är väl samtliga hårda rent generellt och väldigt aggressiva inom den egna arten?Kommentar
-
tycker nog att zebran är den snällare av dessa 3 arter, Auratus är definitivt den aggressivaste och då inte bara inom den egna arten, den slåss med vad som helst,hehe..(inom vissa gränser)Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
röd zebra, lab.trewavasae och nån så klart metria mbenjii?? så¨eller hur dåå eller lab.golden så klart.. det är olika sitt fiskar hemma så klart och smaksak.. min egna så klart den lab.trewavasae, och metria.esthera och metria.mbenjii så klart snyggt ihop det.. så den är mkt fint hemma akvariet hos mig mbenjii ön så klartttt..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Bland rovisar slår jag ett slag för Champsochromis Caeruleus. Inte den vanligaste rov-malawin, men banne mig den coolaste och snyggaste. Kräver dock ett stooort kar för att komma till sin rätt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av RalphBland rovisar slår jag ett slag för Champsochromis Caeruleus. Inte den vanligaste rov-malawin, men banne mig den coolaste och snyggaste. Kräver dock ett stooort kar för att komma till sin rätt.375 LITER Malawi arter..
-
-
Ursprungligen postat av MattilohelaChampsochromis Caeruleus helt klart mycket fin fisk375 LITER Malawi arter..
Kommentar