För att bumpa tråden lite klistrar jag in en länk där ni hittar all info ni behöver för att komma igång med skrivandet!
Ciklidbladet 3 - Utan redaktör!
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av Christian AlfredssonFinns det artiklar som ska översättas så antar jag att det behövs hjälp med det?Fiskar är vänner-inte mat!Kommentar
-
Inför Ciklidbladet 3 har det inkommit artiklar från totalt 3 medlemmar hittils, och det känns tunnt tycker jag!
Ni som sitter där och tvekar, sluta upp med det och SKRIV! Vi måste hjälpas åt för att ha en fortsatt utveckling av Ciklidbladet.
Tack ni som bidragit hittils förrestenTony EnglundKommentar
-
Kommer ni att fortsätta med medlemspresentationer?Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeKommer ni att fortsätta med medlemspresentationer?Tony EnglundKommentar
-
-
Ursprungligen postat av TonyNaturligtvis, det är ju något bland det roligaste att läsa (iaf enligt min åsikt)Kommentar
-
Har skickat in två artiklar till nästa nummer tror inte jag får ihop en till till.
Men jag ska stöta på här i växjö.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Ola SvenssonNar ar deadline?Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyDeadline för Ciklidbladet 3 är 20/7, så ni kan ju spendera semestern med att skriva artiklarKommentar
-
Nu är det ganska exakt en vecka till deadline för Ciklidbladet 3!
Det är upp till alla medlemmar i föreningen att se till att det blir något vettigt av det hela, så sitter ni där i ösregnet och beklagar er så se till att skriva ihop en artikel istället!Tony EnglundKommentar
-
Hej
antar att hela styrelsen är redaktör nu
och ingen vill sadla manteln
jag vet inte om det är rätt men
kan man inte göra en arbetsgrupp som är ansvarig
borde inte vara så arbetsbetungande
ha det bra
Christerjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Christer, exakt sådär är det. Jag har huvudansvaret att sätta samman materialet, men det kräver fortfarande artiklar från medlemmarna för att det skall bli något att sätta ihop.Tony EnglundKommentar
-
Hej Tony. Sände precis kompletterande bilder till min andra av tre nyinsända artiklar.
Ligg på i årstidstrådarna där finns massor av uppslag till artiklar, men ja tror att många personer där liksom inte kommer till skott att börja skrivaDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Ska fixa en artikel på en sida denna vecka.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar