Ursprungligen postat av blackened
720-liters Sydamerika
Kollaps
X
-
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question! -
Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzJo mycket pga egen klantighet och det är inget jag försöker förklara bortKommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénJo det var endoppvärmare som la av och det blev alldeles för varmt och efter det fick dom soten förmodligen på grund av stressen med den höga temperarurenKommentar
-
Hur stora är dina walachii? Jag tycker nog förslagen på apistogramma och fjärilsciklid låter väldigt vanskligt eftersom kosten för dvärgcrenicichla till stor del kan bestå av andra dvärgciklider.
/ Niklas igenMina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénJo det var endoppvärmare som la av och det blev alldeles för varmt och efter det fick dom soten förmodligen på grund av stressen med den höga temperarurenKommentar
-
Ursprungligen postat av blackenedMitt inlägg var riktat till Tezz.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénFörlåt det var ju inte ikolorna utan kirizorna som gick det ödet! Ber om ursäkt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Niklas BlixtHur stora är dina walachii? Jag tycker nog förslagen på apistogramma och fjärilsciklid låter väldigt vanskligt eftersom kosten för dvärgcrenicichla till stor del kan bestå av andra dvärgciklider.
/ Niklas igenTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av annmariHej!
Edlund jag menade att vi talar SA fiskar här,Mvh Ann-MariKommentar
-
-
Ursprungligen postat av annmariHej!
Edlund jag menade att vi talar SA fiskar här,Mvh Ann-Mari
Matz du kanske skulle köpa några större tetror till det karet....Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Luttannmari Guianacara är en jordätare som finns i sydamerika, det är dom andra i tråden som snackar troffar vilket inte den här tråden handlade om.
Matz du kanske skulle köpa några större tetror till det karet....To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
Kommentar