If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ja, blir lite småt schockad av att han säljer av så mkt, sammtidigt som man blir nyfiken på vad skall han göra här näst? janne vad skall du pyssla med nu ???
ja, blir lite småt schockad av att han säljer av så mkt, sammtidigt som man blir nyfiken på vad skall han göra här näst? janne vad skall du pyssla med nu ???
mvh
decimus?
jo jag säljer av allt av div orsaker, men skälet är inte att jag har tröttnat på ciklider, det är andra skäl. sedan skriver jag under mölnlycke ciklidodling som jag har haft som registrerad firma i 8 år, men det kan jag säga att det är massor av folk som har mailat eller ringt mig, och verkligen beklagat att jag ska lägga ner, och jag är verkligen rörd att så många engagerar sig i mitt odlande, det känns jättebra att det finns folk som faktiskt tycker om det jag har gjort inom ciklidhobbyn, trots att jag jag ibland plumpar till det i forumet. janne
f..n det jag skrev det kunde lika gärna vara ett tal på en begravning, och det är det absolut inte, det är ett steg till något annat
Ja det är helt klart tråkigt. Även om jag personligen inte känner dig så är väl namnet malawijanne kännt för dom allra flesta. Hoppas du kommer tillbaka igen.
Det är tradigt att det ska behövas trixas så, Janne - men jag håller tummarna för att allt går bra och att det blir mer snurr på det framöver. Nu ska ju till och med jag införskaffa lite mer Malawitorsk...
Jag är riktigt besviken att jag aldrig hann se din odling utan bara läst om den (har mig själv att skylla). Jag fascinerades grymt av den artikel som skrevs i CB om dig och din odlingshobby. Det som jag spontant känner är att hobbyn förlorar en av sina absolut främsta odlare av ciklider. Jag hoppas verkligen att du tar upp odlingen igen och det snarast möjligt. Förstår dock mycket väl varför du säljer av och önskar dig lycka till med allt.
Kommentar