Tanganyika sandlekare/Featherfins
Kollaps
X
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen. -
Annars så om jag inte missförstod vår danske fiskerimästare så var det ett gäng i samma kar som mina tricoti gick i som det stod JS på.
//KajKommentar
-
HahaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag har åtta stycken Xenotilapia nigrolabiata ***(Xenotilapia sp. red princess) som väntar på mig hos Jan H och 12-13 Ophthalmotilapia nasuta hos Michael Kordon.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Jag har åtta stycken Xenotilapia nigrolabiata ***(Xenotilapia sp. red princess) som väntar på mig hos Jan H och 12-13 Ophthalmotilapia nasuta hos Michael Kordon.
Skulle vara kul att se lite bilder på hela karet/karen med de här grupperna dina.
//KajKommentar
-
Jag har åtta stycken Xenotilapia nigrolabiata ***(Xenotilapia sp. red princess) som väntar på mig hos Jan H och 12-13 Ophthalmotilapia nasuta hos Michael Kordon.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jag var så fokuserad på mina tricoti att jag inte studerade nigrolabiatan närmare tyvärr, och sen hade jag en tid att passa för att hämta Frontosorna i Hellerup - annars hade jag mer än gärna spenderat lite mera tid hos Jan H för att studera och lära mig mer om Tanganyikaciklider.
Skulle vara kul att se lite bilder på hela karet/karen med de här grupperna dina.
//KajMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
De kommer så småningom, nasutan går med två olika hestnaeser, Tanganicodus irsacae Kibishi og Eretmodus marksmithi Bulu Point. Akvariet är på 500 liter 200x50x50 och inrett med BTN-moduler och korallsand.
//KajKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Coolt foto!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar