Tanganyika sandlekare/Featherfins
Kollaps
X
-
-
-
Jag ska stoppa i mina 54st Kiriza och göra iordning med BTN moduler. Blir ett riktigt dröm kar. Jag kommer nog skiva lite om när mitt arbete med att inreda 900 liters baljan sätter igång.Kommentar
-
-
Försökte fota mina Xenotilapia Flavipinnis igår. Men om man har ett Leptosomastim som irrar omkring i karet, så blir det en massa lila-orangea ränder med på fotona hela tiden. Tog säkert 50 foton och alla fick man radera.
Fick dock några bra bilder på mina L. Ocellatus och A. Compressiceps "Sumbu", men dom kvalificerar ju sig inte i denna tråd...Kommentar
-
Klämmer till med ett foto på mina Cyprichromis Leptosoma "Utinta" yngel som spottades för drygt en vecka sen.
Men på bilden syns även en av renhållningskillarna (räka) i yngelkaret.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
Skickar väl in en bild på nåra sillar vi köpte igår Callochromis Pleurospilus "Kabwe" en riktig tjejfisk är rosa i huvudet.
Ja båda honorna tuggade och tömdes innan transport till Stockholm.Senast redigerad av maltandis; 23 September 2007, 23:05.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
MvhKommentar
-
/JockeMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
Kommentar