Tanganyika sandlekare/Featherfins
Kollaps
X
-
-
På Biltema här i Göteborg finns det alltid några upprivna säckar med blästersand, så man kan ju även kolla det på plats. Fast utan vatten då...Kommentar
-
Kan tilläggas att den rosa färgen på sanden, som syns i ovan nämnda bilder, har mer med lysrören än med sanden att göra. Rembrandt har samma slags sand i alla sina 4 tanganyikakar (310, 112, 54, 45 liter) och det är bara i 310:an sanden ser särskilt rosa ut, annars har den typisk sandstrands-sand-färg (ljusbrun, bara en aning åt det rosa hållet). Tänkte bara så att du inte blir skraj att det kommer att se ut som om dina firrar simmar runt i bubbelgum...Kommentar
-
Fireline=)
Jag var i tyskalnd och hämta några rariteter av xenos och dra på trissor dom har redan lektKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, jag vet att jag själv inte har berikat detta forum med alltför många foton, men from 06:00 imorgon så är jag pappaledig i ca. 1 månad, så då ska jag försöka fota lite med min samsungsemesterlowpixelhobbykamera...Kommentar
-
Den här tråden lider knappast av fler foton, så fram med kameran, tack.
Ja, jag vet att jag själv inte har berikat detta forum med alltför många foton, men from 06:00 imorgon så är jag pappaledig i ca. 1 månad, så då ska jag försöka fota lite med min samsungsemesterlowpixelhobbykamera...Kommentar
-
-
Här är några bilder på fiskarna i det karet de gick i.
Kommentar
-
Ursäkta fjortisuttrycket men, jag tror jag dööööööööör!!!!!
Otroligt snygga. Förstår att han la pengar på dom...Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Mitt hemliga knep när jag spanar sand och sten, grus osv är att talla lite saliva på tex sanden så ser man hur den ser ut blöt gglll!Kommentar
Kommentar