Tack ska ni ha era tanganyikanördar
Tanganyika sandlekare/Featherfins
Kollaps
X
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen. -
Kommentar
-
Vad är det?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Aha det syntes inte i tapatalk tror jag.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
-
Köpte 1 VF par OB hos Mal-TaVi och ytterligare 1+2 VF "normala" hos Cichlidenland i fjor. I våras hade jag bara hanarna kvar och strax innan årets resa återstod endast hanen på bilden :-(. Blev inköpt ett nytt litet gäng VF 1+2 hos Mal-Ta-Vi vid årets resa för några veckor sedan . Skam den som ger sig!
Som bonus visade det sig att en av honorna tuggade och hade spottat 7-8 yngel i påsen. Har fastnat för O. nasuta, men tyvärr har jag hittills inte haft någon större lycka med dom.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Fina bilder. Tack för titten.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
Kommentar
-
De kommer så småningom, nasutan går med två olika hestnaeser, Tanganicodus irsacae Kibishi og Eretmodus marksmithi Bulu Point. Akvariet är på 500 liter 200x50x50 och inrett med BTN-moduler och korallsand.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar