Tanganyika sandlekare/Featherfins
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Coola fiskar!
Mina ventralisar lyckades förresten med första leken, det blev dock bara fem yngel men jag är glad att hon höll hela vägen. Honan visade inga tendenser att spotta när jag håvade henne och flyttade över henne till spottkar heller. Så det lovar gott inför framtiden.
/JockeKommentar
-
Coola fiskar!
Mina ventralisar lyckades förresten med första leken, det blev dock bara fem yngel men jag är glad att hon höll hela vägen. Honan visade inga tendenser att spotta när jag håvade henne och flyttade över henne till spottkar heller. Så det lovar gott inför framtiden.
/JockeMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
-
Härlig yngelbild. Så himla skönt att se. Grattis.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Xenotilapia flavipinnis Isanga[ATTACH=CONFIG]48108[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]48109[/ATTACH]Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Snyggt!
En riktig pulshöjare yngel med förälder!
Bättre än så här blir det aldrig, bra jobbat!Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Tack.Har tyvärr inte lyckats se när hannen tar över tuggandet men det sker ganska tidigt efter leken.De är duktiga yngelvårdare men tyvärr har jag en ensam Calvus hona i karet som gärna äter levande.-------------------
MatsKommentar
-
Kommentar
-
Riktigt vackerKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar