If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det har jag misstänkt länge.......men inte velat ge honom den ynnesten att få berätta....är du 100 på att det är Veltmeister?
Jodå, jag e´ hundra på att det är herr Ordförande som investerat guldtackor i lite nya fräscha nyförvärv till laguppställningen. Har inte sett dom själv men väl ett gäng från samma sändning.
Då blev du alltså inte först med dom i Ciklidvännerna och det svider en smula, va ?
Jodå, jag e´ hundra på att det är herr Ordförande som investerat guldtackor i lite nya fräscha nyförvärv till laguppställningen. Har inte sett dom själv men väl ett gäng från samma sändning.
Då blev du alltså inte först med dom i Ciklidvännerna och det svider en smula, va ?
Jag fick erbjudande att köpa 24st från en odlare i tyskland i dec men jag var tvungen att tacka nej. åka 110 mil enkel resa kändes som lite för långt tom för en inbiten fisk nörd som en själv. gissa om det sved i själen. Priset var endast ynka 1600 euro för alla som är billit.
Ja, det är han, jag snackade just med honom...och JA det svider som F-N... :-(
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx
jaja ska du fläska på med en foai då får la inte jag va sämre. min bild är dock tagen med en skit kamera och detta är foai Moliro som jag fö sålt till en norsk.
Kommentar