If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Om du har god kontakt med din zoohandlare och har möjlighet att byta ifall du råkar få ett problemex så tycker jag du kan köra på fx5an men ska du beställa på webben utan möjlighet att byta så skulle iaf jag sattsat på ett stabilare filter där det inte dräller av måndags ex... det e den enda nackdelen med det filtret imo, just det att vissa ex alldrig slutar surpla o dåna.
jaa jag kör med rena xp3i i min 375liter den är mkt bra oxåå.. den du kan kolla den "yttrefilter" om mig skrev.. så den är mkt bra den oxåå..om du har malawiciklider eller tangyianskaciklid så man måste ha alltid specialt med bitor i yttrefilter och måste ha mer högt trycka hårt vatten strömma sig så klart viktigt så klart..
jaa jag kör med rena xp3i i min 375liter den är mkt bra oxåå.. den du kan kolla den "yttrefilter" om mig skrev.. så den är mkt bra den oxåå..om du har malawiciklider eller tangyianskaciklid så man måste ha alltid specialt med bitor i yttrefilter och måste ha mer högt trycka hårt vatten strömma sig så klart viktigt så klart..
jaa jag menar om den yttrefilter om den rena xp3 o den har bra den först botten är svamp-bio skivor 2hårt sen 2mjuk sen mitten ya den aquavital-zeranix eller kan använde den "makronen"plast bitor.. sen uppe är den mjuk biofiberes så klart den gick bra den att den pumpa i 375 liter och jag är mkt nöjd med den rena xp3.. 1350 liter i tim.. hoppas du förstår den nu?? som jag har den själv här i min akvarium i 375liter... mvh classe..
jaa jag menar om den yttrefilter om den rena xp3 o den har bra den först botten är svamp-bio skivor 2hårt sen 2mjuk sen mitten ya den aquavital-zeranix eller kan använde den "makronen"plast bitor.. sen uppe är den mjuk biofiberes så klart den gick bra den att den pumpa i 375 liter och jag är mkt nöjd med den rena xp3.. 1350 liter i tim.. hoppas du förstår den nu?? som jag har den själv här i min akvarium i 375liter... mvh classe..
jaa det finns många som bra den passar till 375 liter så klart ingen problem.. som du vill välja på det så själv vilka som din egna vilka märke är bäst..
Kommentar