hej jag undrar vad loggan på ciklid.se är för fisk?såg nämligen en svart ciklid på en affär i veckan med vita skimrande prickar men sinil dementen slog ju till så jag glömde bort namnet.....
en efterlysning till alla
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Ursprungligen postat av loomis imxhej jag undrar vad loggan på ciklid.se är för fisk?såg nämligen en svart ciklid på en affär i veckan med vita skimrande prickar men sinil dementen slog ju till så jag glömde bort namnet.....
Tropheus duboisi
mvh/thor -
Kommentar
-
Ursprungligen postat av loomis imxhej jag undrar vad loggan på ciklid.se är för fisk?såg nämligen en svart ciklid på en affär i veckan med vita skimrande prickar men sinil dementen slog ju till så jag glömde bort namnet.....Kommentar
-
Du har ju fått svaret i två trådar Tropheus Duboisi. Den ser ut så som yngel och senare som vuxen försvinner prickarna och den får ett gult band och blått huvud mot en svart kropp.Kommentar
-
Ursprungligen postat av loomis imxingen som vet?Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Ursprungligen postat av loomis imxingen som vet?Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av loomis imxingen som vet?"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Ursprungligen postat av olaJJag är lite nyfiken på fisken uppe i vänstra hörnet av ciklid.se, den som är vit i grundfärgen med täta svarta fält på, vad är det för en? DuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDet är som fiskar med svarta ränder då =)"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDet är som fiskar med svarta ränder då =)MickeKommentar
-
Ursprungligen postat av JarnisLandskrona BoIS firrar! Hade varit nice, spöar upp Enköping ikväll förövrigt ;-)"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
Kommentar