mina vänsmalar är otroligt skygga och lättskrämda av sig! jag har flytväxter och har nyligen satt i ett sylvania daylightstar där fram med ett vanligt bak så det är inte jätte ljust vad göra?? just nu gömmer dom sig mycket vid pumpen.
skygga synodontis nigriventris
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag har haft mina i mer an 25 ar och man ser dem aldrig. De ar inte dagaktiva. I perioder har man sett mer av dem sarskilt nar man matar.Med vänliga hälsningar
Ola -
Ursprungligen postat av Ola SvenssonJag har haft mina i mer an 25 ar och man ser dem aldrig. De ar inte dagaktiva. I perioder har man sett mer av dem sarskilt nar man matar.
Mina 5 är ockspå väldigt skygga. Jag köpte dem av en privat person, som sålde dem av det skälet att hon aldrig såg dem.Kommentar
-
Ursprungligen postat av HazelCRHar du fått någon lek av dem, Ola?Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
ok, för när jag matar dom så har det varit typ 1 gång som dom försökt ta lite från min ancistrus men då blir min ancistrus förbannad på dom160l malawi
112l sällskapskar/CA:D
24l yngelkar:DKommentar
-
Ursprungligen postat av Ola SvenssonJag har haft mina i mer an 25 ar och man ser dem aldrig. De ar inte dagaktiva. I perioder har man sett mer av dem sarskilt nar man matar.Kommentar
-
Ursprungligen postat av wrackermåste bara fråga. tog du med dig fisken när du flyttade från stockholm?Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Jag har en grupp på 8 individer och jag såg dem inte ofta i början. Sen jag skaffade skymmningsljus i burken så har de en tendens att leta sig ut i skymmningen. Men som Ola sagt, de är snabbt tillbaka under roten om de blir skrämda.
MVH
MagnusKommentar
Kommentar